اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از فتنه 88 و به وجود آوردن صحنه‌های جنایت بار در عاشورا؛

جریانات معاند جرات ارائه لیست انتخاباتی ندارند

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اظهارات برخی از جریان‌های سیاسی در خصوص عدم ارائه لیست انتخاباتی گفت: بعد از رسوایی این جریان‌ها در فتنه سال 88 و به وجود آوردن صحنه‌های جنایت‌بار در عاشورا، آنها دیگر جرأت ارائه لیست انتخاباتی ندارند.

جریانات معاند جرات ارائه لیست انتخاباتی ندارند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در همایش مجریان و ناظران انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، این انتخابات را با توجه به شرایط منطقه حساس و با اهمیت توصیف کرد و اظهار کرد: در شرایط حساس کنونی که تاثیرات انقلاب اسلامی در منطقه مشاهده می‌شود، حضور مردم در صحنه دفاع از انقلاب و خنثی کردن توطئه‌های دشمنان، اهمیت بیشتری می‌یابد.
وی با تاکید بر بازگو کردن خطوط اصلی انقلاب اسلامی تصریح کرد: ملت ایران در انتخابات آتی خود را برای پیمودن مسیر باعظمت خود با نشاط و امیدواری بیشتر آماده خواهد کرد.
بیگی با بیان اینکه جهان در انتظار نتایج انتخابات مجلس شورای اسلامی است، افزود: حتی آژانس بین‌المللی انرژی اتمی نیز تصمیم‌گیری در خصوص فعالیت‌های هسته‌ای جمهوری اسلامی را به بعد از انتخابات موکول کرده و حرکت‌های بعدی نظام سلطه نیز ناظر به نتیجه انتخابات خواهد بود.
وی تاکید کرد: این موضوع وظیفه مجریان و ناظران انتخابات را در برگزاری سالم این انتخابات و جلب مشارکت حداکثری مردم سنگین‌تر می‌کند.
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر هوشیاری بیشتر مجریان انتخابات در تامین آرامش و امنیت انتخابات مجلس خاطرنشان کرد: حافظه تاریخی ملت ایران، حقانیت جریان مبتنی بر تفکر امام راحل و تبعیت از رهبری نظام را ثابت کرده است و بر این اساس باید زمینه حضور حداکثری مردم در صحنه دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی فراهم شود.
وی با اشاره به اظهارات برخی از جریان‌های سیاسی در خصوص عدم ارائه لیست انتخاباتی گفت: بعد از رسوایی این جریان‌ها در فتنه سال 88 و به وجود آوردن صحنه‌های جنایت‌بار در عاشورا، آنها دیگر جرأت ارائه لیست انتخاباتی ندارند چرا که از هم‌اکنون می‌توان واکنش مردم در برابر آنان را پیش‌بینی کرد.
بیگی، با اشاره به اظهارات برخی از جریان‌های سیاسی در خصوص عدم ارائه لیست انتخاباتی گفت: بعد از رسوایی این جریان‌ها در فتنه سال 88 و به وجود آوردن صحنه‌های جنایت‌بار در عاشورا، آنها دیگر جرأت ارائه لیست انتخاباتی ندارند چرا که از هم‌اکنون می‌توان واکنش مردم در برابر آنان را پیش‌بینی کرد.
استاندار آذربایجان شرقی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سالگرد اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها خاطرنشان کرد: برخلاف پیش‌بینی افرادی که نسبت به آثار فاجعه‌بار این قانون هشدار می‌دادند و از ناامنی و شورش‌های اجتماعی سخن می‌گفتند اکنون بعد از یک سال این طرح با موفقیت اجرا می‌شود.
وی اظهار داشت: تحلیل این افراد مبتنی بر مدل‌های غربی اقتصاد بود در حالی که موفقیت اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها ثابت کرد که در این مدل‌ها باید تجدیدنظر کرد؛ همان‌طور که جمهوری اسلامی در صحنه 8 سال دفاع مقدس نیز معادلات نظامی قدرت‌های غربی را به هم زد.
بیگی افزود: هدفمندی یارانه‌ها به‌عنوان یک تجربه موفق اکنون مورد توجه کشورهای مختلف قرار گرفته است.
وی قانون هدفمندی یارانه‌ها را مقدمه استقرار عدالت اجتماعی دانست و افزود: بدون عدالت نمی‌توان انتظار همراهی از مردم داشت و اجرای قانون هدفمندی یارانه‌ها بهترین صحنه همراهی و مشارکت مردم در اداره امور جامعه بود.
در این همایش که مجریان و ناظران ستادهای شهرستانی نیز حضور داشتند، مسئولان کمیته‌های ستاد انتخابات استان به تشریح اقدامات صورت گرفته برای برگزاری انتخابات مجلس نهم پرداختند.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول