اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان ‌شرقی:

مشارکت مردمی بالای 50 درصد شکست اصلاح‌طلبان را در پی دارد

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان ‌شرقی گفت: استراتژی اصلاح‌طلبان در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی بر کاهش ظرفیت رای مردم قرار گرفته به نحوی که لیدر اصلاحات اعلام می‌کند اگر مشارکت مردم در انتخابات بیشتر از 50 درصد باشد ما شکست می‌خوریم.

مشارکت مردمی بالای 50 درصد شکست اصلاح‌طلبان را در پی دارد
 به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، احمد علیرضابیگی در نشست ستاد انتخابات استان که با حضور فرمانداران تشکیل شد با بیان اینکه علمکرد دولت بستر مناسبی برای مشارکت مردم در انتخابات فراهم کرده، افزود: لازم است که هر چه توان داریم برای اثبات حقانیت انقلاب اسلامی به کار گیریم و در موضوع مشارکت مردمی سرمایه‌گذاری کنیم.
وی، انتخابات را مایه نشاط و امیدواری مردم عنوان کرد و گفت: دشمن در انتخابات 88 تلاش کرد تا مشارکت عظیم مردمی را به یک خسارت برای جمهوری اسلامی تبدیل کند که متاسفانه عده‌ای هم در داخل با این موضوع همراهی کردند.


کاهش مشارکت مردم، استراتژی دشمن در انتخابات آینده

بیگی با اشاره به وعده مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پرشورتر مردم در انتخابات آینده اظهار داشت: اصلاح‌طلبان در انتخابات 88 با این تصور که افزایش آرای مردم موجب پیروزی آنها می‌شود، استراتژی جلب آرای خاکستری را دنبال می‌کردند اما نتیجه مشارکت حداکثری بطلان نظریه آنها و پیروزی گفتمان انقلاب اسلامی بود.
وی ادامه داد: استراتژی این گروه در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی بر کاهش ظرفیت رای مردم قرار گرفته به نحوی که لیدر اصلاحات اعلام می‌کند اگر مشارکت مردم در انتخابات بیشتر از 50 درصد باشد ما شکست می‌خوریم از این رو تلاش برای ناامید ساختن مردم سرلوحه فعالیت‌های آنها قرار گرفته است و روزنامه‌ها و سایت‌های خبری این جریان نیز همسو با رسانه‌های نظام سلطه همین هدف را تعقیب می‌کنند.
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به اظهارات یکی از نمایندگان اصلاح‌طلب مجلس گفت: این نماینده در نطق پیش از دستور خود اظهار می‌دارد که امام حسین(ع) با قیام خود، این درس بزرگ را به آیندگان داد که نمی‌توان برخلاف خواست مردم بر آنها حکومت کرد البته اظهارات ایشان مبنی بر درس‌آموزی از عاشورا و تن دادن به خواست مردم در حالی است که جبهه مدعی اصلاحات با دشمنان تابلودار اسلام در جریان انتخابات ائتلاف کرده بود و گویا ایشان این مسائل را فراموش کرده‌اند.
بیگی افزود: آیا بهاییان، منافقان،و سلطنت‌طلب‌ها و کسانی که به ساحت مقدس اباعبدالله اهانت کردند، پیرو امام حسین(ع) بوده‌اند که آقای موسوی آنها را مردم خداجو می‌نامد، اینها اگر نهضت امام حسین(ع) را قبول دارند چرا از آن افراد اظهار برائت نمی‌کنند.
وی در خصوص اظهارات این نماینده مجلس درباره ضعف اقتصادی دولت نیز گفت: خدمات دولت در بخش‌های اقتصادی و عمرانی همچنین حمایت از توده‌های محروم هزاران برابر دولت‌های مدعی سازندگی و اصلاحات بوده است؛ همان‌ها که محرومان را به تمسخر لشکر قابلمه به دستی می‌دانستند که حتی برای مرگ موش هم صف می‌کشند.
بیگی در ادامه به نظرسنجی یکی از سازمان‌های خارج از دولت در خصوص میزان محبوبیت شخصیت‌های مختلف در نزد مردم اشاره کرد و گفت: محبوبیت برجسته رئیس جمهور در مقایسه با دیگران به واسطه هدف‌گذاری دولت برای مدیریت منابع در زمینه گره‌گشایی از زندگی مردم و گسترش عدالت حاصل شده است.
وی با اشاره به تشکیل گروه‌های مختلف با عنوان اصولگرایی در کشور افزود: مردم مصادیق واقعی گفتمان انقلاب اسلامی را به خوبی می‌شناسند و نتیجه این نظرسنجی و نظرسنجی‌های مشابه وزن واقعی این گروه‌ها را نشان می‌دهد.
 
محدودیت‌های نظام سلطه علیه جمهوری اسلامی مایه خیر و برکت است

بیگی در ادامه با بیان اینکه تحریم‌های نظام سلطه موضوع جدیدی برای جمهوری اسلامی نیست، خاطرنشان کرد: همانطور که پیش‌بینی می‌شد هرچه به مقطع انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم تلاش دشمنان خارجی و دنباله‌های داخلی آنان برای مایوس کردن مردم شدت می‌گیرد.
وی افزود: در عین حال محدودیت‌هایی که نظام سلطه برای جمهوری اسلامی فراهم می‌کند از این رو که ملت ایران را به درک بیشتر آرمان‌های خود ترغیب می‌کند، مایه خیر و برکت است.
بیگی با اشاره به سناریوی ترور سفیر عربستان توسط جمهوری اسلامی، پرونده هسته‌ای ایران و متهم کردن ایران به نقض حقوق بشر از سوی آمریکا اظهار داشت: این سناریوها برای زشت نشان دادن چهره جمهوری اسلامی و در ادامه پروژه ایران‌هراسی کلید خورده است و حضور گسترده مردم در انتخابات آینده بار دیگر پوچ بودن فرضیه‌های نظام سلطه در مورد جمهوری اسلامی را اثبات خواهد کرد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول