اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم دسته اولی بسکتبال صنعت و معدن اصفهان:

تیم بسکتبال صنعت و معدن نیازمند حمایت بیشتری است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم بسکتبال صنعت و معدن اصفهان گفت: تیم بسکتبال صنعت و معدن بسیار تحت فشار است و امیدواریم مسئولان این تیم را حمایت کنند.

تیم بسکتبال صنعت و معدن نیازمند حمایت بیشتری است
پیمان صداقت‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: بازی خوبی را بچه‌ها به نمایش گذاشتند تا قبل از این بازی به دلیل دو شکست تیم تحت فشار بود، این پیروزی سبب شد که کادر فنی و بازیکنان با روحیه‌ای مضاعف به تعطیلات سه هفته‌ای بین فصل بروند.
وی ادامه داد: در نیمه نخست کنترل بازی را در دست گرفتیم و به تیم گاز خوزستان فشار آوردیم و با اقتدار این نیمه را به پایان رساندیم، اما در نیمه دوم به بازیکنان جوان و ذخیره خود میدان دادیم تا آنها نیز به تجربه خود برای حضور در لیگ دسته اول کشور بیفزایند، با این پیروزی امیدمان برای صعود به سوپر لیگ بسکتبال کشور بیشتر می‌شود.
سرمربی تیم بسکتبال صنعت و معدن اصفهان افزود: اکثر بازیکنان صنعت و معدن اصفهان بومی هستند که با تمام وجود در نیم فصل نخست برای تیم بازی کردند، تا اکنون از جیب خودمان برای این تیم هزینه کردیم و امیدوارم با ورود صنعت و معدن مشکلات مالی به حداقل برسد وبا روحیه‌ای مناسب پای به نیم فصل دوم بگذاریم.
وی در پایان اضافه کرد: از رشید خدابخش مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان اصفهان به دلیل پیگیری‌های فراوان برای حضور بخش صنعت در ورزش تشکر ویژه‌ای دارم، همچنین از عبدالوهاب سهل آبادی رئیس خانه صنعت و معدن استان اصفهان و اقارب دبیر خانه صنعت و معدن استان اصفهان نیز کمال تشکر را دارم و امیدوارم این تیم را پیش از پیش مورد حمایت قرار دهند.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول