اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری سلماس:

هیچ گروهی حق دخالت در انتخابات ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری سلماس گفت: هیچ گروهی حق دخالت در انتخابات ندارند و قوه قضائیه بر روند فعالیت مسئولان اجرایی و نظارتی، نظارت دارد.

هیچ گروهی حق دخالت در انتخابات ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از سلماس، علی حسن‌زاده در جلسه ستاد پیشگیری از تخلفات انتخاباتی اظهار داشت: تبلیغات زودهنگام توسط کاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس نهم خلاف مقررات است و با این تخلفات برخوردهای قانونی می‌شود.
وی افزود: انتخابات مهترین رویداد سیاسی و اجتماعی کشور است که باید موجبات حضور حداکثری مردم را در انتخابات فراهم کرد.
حسن‌زاده تصریح کرد: با هرگونه سوء‌استفاده از امکانات دولتی و موقعیت‌های شغلی در جانبداری از کاندیداها برخورد جدی می‌شود.
این مسئول گفت: ستاد ویژه انتخابات به منظور پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی و اعمال دقیق قانون تمام فعالیت‌ها و امور مرتبط با انتخابات را به صورت مستمر پایش می‌کند.
 ‌رئیس شورای تأمین سلماس هم گفت: امروز نظام مشروع از نظر دنیا نظامی است که مردم آن در انتخابات شرکت کرده و اراده خود را اعلام می‌کنند.
مرتضی نظری اظهار داشت: مردم باید با حضور حداکثری پای صندوق‌های رای حاضر شده و با این کار دهان ابرقدرت‌ها ببندند.
وی ادامه داد: تحریم انتخابات و ناامید کردن مردم از نظام اسلامی بزرگ‌ترین منکر است و مردم ما با هوشیاری باید دسیسه‌های دشمنان را نقش برآب کنند.
این مسئول افزود: مسئولیت انسان نسبت به سرنوشت خودش در جامعه اسلامی از ارزش‌های مسلم دین اسلام است و آیات و روایات زیادی در این زمینه وارد شده و حضور مردم برای انتخاب نمایندگان خود یک تکلیف الهی است که باید ادا شود.
وی اضافه کرد: انتخابات مجرایی برای انتقال حق افراد و منبعی برای کارآیی نظام است و هر چه دایره انتخابات گسترده شود زبان ما در دنیا رساتر می‌شود.
این مسئول با بیان اینکه آموزه‌های دینی بزرگ‌ترین خدمت را به بشر می‌کنند، اظهار داشت: انسان با سه ویژگی قدرت انتخاب، برابری و تعیین سرنوشت می‌تواند حق حاکمیت داشته باشد و اسلام این حق حاکمیت را به انسان واگذار کرده است.
نظری تصریح کرد: حضور مردم در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی دشمنان را مایوس می‌کند.
وی افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات نشان از دلگرمی و شور و نشاط سیاسی در جامعه است و باید فضایی فراهم شود تا مردم با شکوه خاصی در انتخابات حاضر شوند.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول