اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار سراب:

سراب دفترخانه طلاق ندارد

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار سراب گفت: در شهرستان سراب دفترخانه طلاق وجود ندارد و این موضوع موجب بروز اشکال در آمارهای مربوط به طلاق و نیز تحمیل هزینه های زیاد برای خانواده‌ها می‌شود.

سراب دفترخانه طلاق  ندارد
به گزارش خبرگزاری فارس از سراب، محمدباقر اسدی در جلسه شورای هماهنگی ثبت وقایع چهارگانه در سراب افزود: والدین نباید وظیفه انتخاب نام نیکو برای فرزندان را فراموش کنند.
وی با انتقاد از والدینی که نام نامانوس و غیرمتعارف با فرهنگ و سنن برای فرزندان خود انتخاب می‌کنند، افزود: فراوانی نام‌های مذهبی و اسلامی در جامعه ایرانی نشان دهنده عمق ارادت و دلبستگی مردم به اهل بیت(ع) عصمت و طهارت علیهم السلام است.
اسدی با بیان اینکه انتخاب نام نشان دهنده شناسنامه اعتقادی و فرهنگی پدر و مادر است، گفت: آمارهای ارائه شده در شهرستان سراب نشان دهنده فراوانی بالای اسامی مذهبی و اسلامی است.
معاون فرماندار سراب در ادامه با اشاره به اهمیت استخراج آمارهای دقیق و ثبت وقایع چهارگانه گفت: تدبیرها و برنامه‌ریزی‌ها با استفاده از آمارها صورت می‌گیرد و به هر میزان آمارها دقیق و علمی باشد برنامه‌ریزی‌ها نیز بهتر خواهد بود.
اسدی از دهیاران و شوراهای اسلامی روستاها خواست تا ضمن همکاری با ثبت احوال گزارشات خود از وقایع چهارگانه روستای مربوطه را ارائه دهند.
محمد امیدوار رئیس اداره ثبت احوال سراب گفت: فاطمه در بین اسامی دختران و امیرعلی در بین اسامی پسران محبوب‌ترین اسامی منتخب پدران و مادران سرابی بوده است.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول