اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کرمان:

هجمه فرهنگی غرب در راستای تسلط بر ملت‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمان گفت: کشورهای غربی برای دیگر کشورهای جهان نسخه‌ای پیچیدند که دین و اخلاقیات و فرهنگ آن جامعه را از بین ببرد و بتوانند بر آنها تسلط پیدا کنند و از این ر و در دنیا هجمه فرهنگی را طراحی کردند.

هجمه فرهنگی غرب در راستای تسلط بر ملت‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، احمد سعیدی ظهر امروز در نخستین همایش عفاف و حجاب ویژه مدیران و کارکنان حوزه صنعت گردشگری استان کرمان اظهار داشت: نظام ما نظام اسلامی و برگرفته از اندیشه دینی و علوی است و این نظام در دنیا در نوع خودش منحصر به‌فرد است.
وی افزود: بعد از حکومت‌ کوتاه امام علی ‌(ع) دیگر بستری پیدا نشد، اسلام جایگاه و توانمندی خودش را به منصه ظهور برساند.
سعیدی افزود: در دنیا نظام‌های مختلفی در حال الگو گرفتن از شرق و غرب هستند، اما نظام جمهوری اسلامی ایران بر گرفته از حکومت پیامبر اکرم (ص) و امام علی (ع) برنامه‌ریزی شده است.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان تصریح کرد: سه دهه از انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و می‌بینیم علاقمندان به اسلام و حاکمیت آن در جهان بیشتر می‌شود.
سعیدی بیان داشت: اسلام به عنوان آخرین و کامل‌ترین مکتب و برنامه نظام جمهوری اسلامی نشان داد، بهترین راهبرد برای زندگی و شرف این نظام اسلام است.
وی افزود: جنبش وال‌استریت که این روزها در غرب شاهد آن هستیم تاثیر گرفته است از بیداری اسلامی است.
سعیدی بیان کرد: دنیای لااوبالی‌گری غرب این را نشان داد، کسانی که در گذر زمان به دنبال مسائل غیر دینی و اخلاقی رفتند برای آنها ثمره‌ای جز نابودی نداشته است و برای خودشان نسخه پیچیدند و جامع خود را به سوی دین و معنویت سوق دهند تا بتواند بر بحران‌های پیش آمده از این طریق غلبه کنند.
وی گفت: کشورهای غربی برای دیگر کشورهای جهان نسخه‌ای پیچیدند که دین و اخلاقیات و فرهنگ آن جامعه را از بین ببرد و بتوانند بر آنها تسلط پیدا کنند و از این ر و در دنیا هجمه فرهنگی را طراحی کردند.
سعیدی با اشاره به اینکه ما به عنوان مسلمان و شیعه در برابر این هجمه‌های فرهنگی عاشورا را داریم، افزود: حادثه غم‌بار عاشورا این پیام را برای سران استکبار دارد که نمی‌توانند در مقابل شور حسینی جوانان ما کاری انجام دهند و دنبال کم کردن شور حسینی هستند، اما کور خوانده‌اند، عشق به ائمه اطهار (ع) و حضرت زهرا (ع) هر روز بیشتر و گسترده‌تر می‌شود.
وی اظهار داشت:  ما باید قواید جاری را رعایت کنیم و دین را به سخره نگیریم، بلکه از آن صیانت کنیم.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول