اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به زودی؛

عملیات تقاطع غیر همسطح میدان انقلاب ملایر آغاز می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار ملایر گفت: عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح میدان انقلاب به زودی آغاز می‌شود.

عملیات تقاطع غیر همسطح میدان انقلاب ملایر آغاز می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، حسن خیریانپور ظهر امروز در مراسم تجلیل از راهداران ملایر ضمن تقدیر از مدیریت راه و ترابری ملایر اظهار کرد: با عنایت دولت خدمتگزار و حمایت‌های بی‌دریغ مسئولان طی سال‌های اخیر پیشرفت‌های زیادی در راه و ترابری شهرستان بوده‌ایم.
وی بهره‌برداری از راه آهن ملایر، چهارخطه ملایر ـ توره، بهره‌برداری از چهارخطه جوکار‌ ـ تویسرکان را از اقدامات انجام گرفته در ملایر برشمرد و گفت: چهارخطه ملایر به سمت سامن انجام و در مسیر سامن به سه‌راهی بروجرد ـ نهاوند نیز به زودی اجرایی می‌شود.
فرماندار ملایر از افتتاح تقاطع غیر همسطح سه راهی آورزمان در دهه فجر خبر داد و افزود: تقاطع بهشت هاجر و تقاطع غیر همسطح ارزندریان نیز در حال انجام است و به زودی به بهره‌برداری می‌رسد.
وی در ادامه لکه‌گیری، روشنایی جاده‌ها در سطح شهرستان، رفع نقاط حادثه‌خیز، نگهداری راه‌ها و نصب علائم و... را از دیگر اقدامات راه ملایر برشمرد.
خیریانپور در ادامه از احداث تقاطع غیر همسطح در میدان انقلاب ملایر خبر داد و ابراز کرد: میدان انقلاب ملایر به خاطر حجم ترافیک بالا جوابگوی مردم نیست و باید پیگیری‌های انجام شده در سفر رئیس جمهور احداث تقاطع مطرح شد که با 70 درصد از منابع دولتی و 30 درصد از اعتبارات و مشارکت شهرداری عملیات ساخت این تقاطع در آینده نزدیک آغاز می‌شود.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان ملایر نیز از وجود 930 کیلومتر راه در ملایر خبر داد و افزود: حدود 108 کیلومتر از این مقدار بزرگراه است و 135 کیلومتر نیز راه فرعی و 640 کیلومتر راه روستایی است.
غلامحسین تقوی از وجود 410 کیلومتر راه آسفالته در ملایر خبر داد و بیان کرد: 230 کیلومتر از این رقم طی چهار سال گذشته انجام شده است.
وی افزود: 44 درصد از راه‌های روستایی در چهار سال گذشته ساخته شده است و این نشان از توجه دولت خدمتگزار به نقاط محروم است.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان ملایر گفت: ایمن‌سازی جاده‌ای از امور مهمی بوده که طی سال‌های اخیر به آن توجه خاصی شده و شاهد کاهش تصادفات در ملایر بوده‌ایم.
وی در پایان سخنانش از فعالیت پنج راهدارخانه زمستانی با 40 دستگاه ماشین‌آلات سنگین و تجهیزات کامل در ملایر خبر داد و تصریح کرد: 79 نفر نیز در این راهدارخانه آمادگی کامل دارند که ماسه نمک و سوخت نیز برای همه این راهدارخانه مهیا شده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول