اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم 5 شهرستان استان یزد در مجلس:

نیاز امروز تعاونی‌های فراگیر اتاق فکر است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم پنج شهرستان استان یزد در مجلس گفت: تشکیل اتاق فکر نیاز اساسی امروز تعاونی‌های فراگیر برای ایجاد اشتغال پایدار است.

نیاز امروز تعاونی‌های فراگیر اتاق فکر است
به گزارش خبرگزاری فارس از ابرکوه، کاظم فرهمند ظهر امروز در همایش بزرگ اشتغال، کارآفرینی و تعاونی فراگیر در مصلای ابرکوه اظهار داشت: انتظار داریم که تعاونی‌ها با نیازسنجی واقعی به کار بپردازند و با درس گرفتن از کار دیگر تعاونی‌ها در گذشته در این عرصه وارد شوند.
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس افزود: دولت و مجلس حمایت بسیار خوبی از بخش تعاون دارند که همین مسئله همچنین سیاست‌های ابلاغی اصل 44 باید به مایه‌های امید کارآفرینان تبدیل شود.
وی با اشاره به اینکه تعاونی‌های فراگیر می‌توانند در تمام عرصه‌ها وارد شوند، خاطرنشان کرد: یکی از این بخش‌ها می‌تواند بخش کشاورزی باشد و افزایش 1000 میلیارد تومانی اعتبار صندوق حمایت از بخش کشاورزی نیز در این راستا ارزیابی می‌شود.
فرهمند با بیان برخی از موانع در مسیر کارآفرینی یادآور شد: یکی از این موانع قوانین دست و پاگیر اداری است که مانع پیشرفت کار است و باید راهکارهایی برای آن اندیشیده شود.
فرهمند افزود: یکی دیگر از مشکلات و چالش‌های پیش رو در شهرستان‌ها، افزایش طرح‌های ناموفق است که انگیزه را در کارآفرینان از بین می‌برد.
نماینده مردم ابرکوه، بافق، بهاباد، خاتم و مهریز در مجلس خطاب به تعاونگران و کارآفرینان تأکید کرد: اگر طرح‌های ارائه شده با توجیه باشد و در عمل نیز موفق باشد، علاوه بر کارآفرینی برای اعضای خود، برای دیگرانی که قصد وارد شدن در این عرصه را دارند نیز انگیزه ایجاد کرده‌اید.
فرهمند در مورد راهکار پیشنهادی خود برای موفقیت در تشکیل تعاونی‌های فراگیر اظهار داشت: تشکیل اتاق فکر در زمینه‌های مختلف و استفاده از نظرات کارشناسان و افراد خبره باید به عنوان یک راهکار اساسی مدنظر قرار گیرد.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول