اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

رهنمودهای رهبری در تبلیغات انتخابات مورد توجه باشد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: رهنمودهای مقام معظم رهبری در تبلیغات انتخاباتی مورد توجه نامزدها قرار بگیرد.

رهنمودهای رهبری در تبلیغات انتخابات مورد توجه باشد
نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، با اشاره به اینکه هم‌اکنون در آستانه فرا رسیدن انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: پیش‌بینی می‌شود فضای رقابتی سالم بین نامزدها برقرار شود چرا که آنها فرمایشات و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری در این حوزه چراغ راه خود قرار می‌دهند با جامه عمل پوشاندن به منویات ایشان به حاکم شدن فضای رقابتی سالم در جامعه کمک می‌کنند.
وی تصریح کرد: مقام معظم رهبری در همه حوزه‌های سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و ... با توجه به مقتضیات زمان و مشکلات داخلی توصیه‌های هوشمندانه زیادی به مسئولان و اقشار مختلف مردم در برهه‌های مختلف ارائه داده‌اند لذا می‌طلبد در این ایام  فرمایشات ایشان در ارتباط با چگونگی تبلیغات و ایجاد رقابت سالم مورد توجه قرار دهیم.
وی با بیان اینکه در ایران هیا‌‌ت نظارت برای برگزاری انتخابات با سطح بالا نهایت تلاش خود می‌کنند، ادامه داد: طبق قانون هیئت‌های نظارتی متشکل از افراد مومن، متعهد و پایبند قانون بر نحوه برگزاری انتخابات، روند پیش‌برد آن و چگونگی تبلیغات نامزدها نظارت کامل دارد.
این مسئول ادامه داد: با همت مسئولان، نیروهای مردمی و ... انتخاباتی آزاد در کشورمان 12 اسفندماه برگزار می‌شود به طوری که اقشار مختلف مردم به صورت داوطلبانه به انتخاب فرد مورد نظر خود دست می‌زنند تا به این ترتیب در تعیین سرنوشت کشور خود به مدت چهار سال ایفای نقش کنند.
این مسئول ادامه داد: نمایندگان کار اجرایی نمی‌خواهند وعده دهند به طوری که اموری مانند آسفالت و لوله‌کشی و ... وظیفه نماینده قلمداد نمی‌شود بلکه نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی فقط منعکس‌کننده نظرها ملت به مسئولان رده بالا محسوب می‌شوند.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی تصویب قانون مهم‌ترین وظیفه نمایندگان مردم در خانه ملت دانست و تصریح کرد: نمایندگان باید با توجه به مقتضیات زمان و چالش‌ها و ظرفیت‌های موجود نسبت به تصویب قوانین برای هموار کردن مسیر توسعه گام بردارند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول