اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس استان البرز:

قاتل پاسیار ندامتگاه مرکزی کرج دستگیر شد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس استان البرز گفت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی استان البرز قاتل شهید علیرضا مرادخانی، پاسیار ندامتگاه مرکزی کرج دستگیر شد.

قاتل پاسیار ندامتگاه مرکزی کرج دستگیر شد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سردار علیرضا اکبرشاهی ظهر امروز در نشست مطبوعاتی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آذر ماه سال جاری خودروی حامل تعدادی از زندانیان ندامتگاه مرکزی مورد حمله عده‌ای از افراد ناشناس قرار گرفت.
وی ادامه داد: این افراد که با دو خودروی زانتیا و پیکان و با یک تصادف ساختگی، در نظر داشتند یکی از زندانیان را فراری دهند با مأموران درگیر شدند.
این مسئول گفت: این تصادف ساختگی منجر به توقف خودروی زندانیان شد و قاتل به نام فرود با داشتن یک نقاب وارد خودروی حامل زندانیان شده و با درگیری با مأموران اقدام به شلیک با اسلحه کلاشینکف کرده که این اقدام شرورانه این فرد، منجر به شهادت مأمور زندان شد.
اکبرشاهی تأکید کرد: به محض اطلاع از حادثه مأموران سر صحنه حاضر شده و به دلیل شهادت رسیدن مأمور زندان تیم دیگری از آگاهی برای بررسی جرم به محل اعزام شد.
وی گفت: بهره‌گیری از بانک اطلاعاتی پلیس و با تشکیل دو تیم ویژه متشکل از پلیس اطلاعات جنایی و پلیس مبارزه با جرائم جنایی این موضوع حساس مورد بررسی قرار گرفت.
رئیس پلیس استان البرز ادامه داد: با تلاش ماموران پلیس و اقدامات پلیسی معلوم شد که متهمان از استان‌های دیگر کشور بوده‌اند و قصد داشته‌اند یکی از زندانیان را فراری دهند.
اکبرشاهی اظهار داشت: کمتر از یک هفته و در تاریخ 29 آذرماه، قاتل و دو همدستش در مخفیگاهی در شهرستان جاجرود با نیابت قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه با محاصره محل مورد نظر، دستگیر شدند.
وی اضافه کرد: در این راستا علاوه بر دستگیری این سه تن، چهار زن و یک مرد که محل اختفای آنان را تأمین کرده بودند نیز دستگیر شدند.
فرمانده انتظامی استان‌های تهران و البرز گفت: قاتل به نام فرود با 29 سال سن پس از بازجویی لب به اعتراف گشود.
اکبرشاهی افزود: این قاتل در اعترافاتش گفت که قصد داشته فردی به نام عبدالحمید را که به جرم حمل دو کیلوگرم هرویین در زندان بسر می‌برده را فراری دهد که مرتکب قتل شده است.
به گفته این فرمانده انتظامی، فرود دارای چهار سابقه کیفری است. هم‌اکنون تمامی متهمان این پرونده در اختیار پلیس آگاهی هستند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول