اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سرایان:

فعالیت‌ بابرنامه سبب حذف واسطه‌ها می‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان سرایان گفت: فعالیت حساب شده و با برنامه تعاونی‌ها و تشکل‌های کشاورزی سبب حذف واسطه‌ها در خرید محصولات کشاورزی می‌شود.

فعالیت‌ بابرنامه سبب حذف واسطه‌ها می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط عمومی فرمانداری سرایان، محمدعلی مهدی‌نژاد در شورای کشاورزی سرایان اظهار داشت: هدف از برگزاری این جلسه بحث و تبادل نظر در مورد قیمت محصولات کشاورزی است.
وی راه‌اندازی تعاونی‌های کشاورزی در شهرستان را در ساماندهی فعالیت‌های بخش‌های کشاورزی و دامداری و حذف واسطه‌ها موثر دانست.
فرماندار سرایان گفت: فعالیت حساب شده و با برنامه تعاونی‌ها و تشکل‌های کشاورزی باعث حذف واسطه‌ها در خرید محصولات کشاورزی خواهند شد.
مهدی‌نژاد با اشاره به اقدامات گسترده دولت در بخش کشاورزی افزود: در جریان هدفمند کردن یارانه‌ها بیشترین آسیب به بخش کشاورزی به دلیل گستردگی این حوزه وارد شد ولی در دراز مدت، منافع طرح متوجه این بخش می‌شود.
وی با اشاره به اختصاص اعتبارات خشکسالی به استان اظهار امیدواری کرد: با توزیع عادلانه و متناسب این اعتبارات قسمتی از مشکلات موجود برطرف شود.
مدیر جهاد کشاورزی سرایان نیز در این جلسه ضمن انتقاد از نبود تسهیلات مناسب در حوزه کشاورزی گفت: کاهش تسهیلات در بخش کشاورزی فعالیت‌های این حوزه را با رکود مواجه کرده است.
علی کیانی تأخیر در اعطای تسهیلات خشکسالی به کشاورزان را از دیگر مشکلات بهره‌برداران در سال‌های خشکسالی برشمرد.
وی با ارائه گزارشی از وضعیت بخش کشاورزی، رفع مشکلات کشاورزی را نیازمند برنامه‌ریزی و بهره‌گیری از توان و امکانات شهرستان دانست.
مدیرجهاد کشاورزی سرایان بر راه‌اندازی صندوق حمایت از کشاورزان در سرایان تاکید کرد و با توجه به آغاز خرید توافقی زعفران و اختصاص تسهیلات به تعاونی‌ها گفت: در این زمینه 720 میلیون ریال به شهرستان اختصاص یافت که این رقم جوابگوی نیاز نیست و برای خرید توافقی زعفران  5 میلیارد ریال تسهیلات لازم است.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول