اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز علمی‌کاربردی فنی‌و‌حرفه‌ای کرمان خبر داد:

راه‌اندازی 4 مرکز علمی‌کاربردی مهارت در کرمان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز علمی‌کاربردی مهارت فنی‌وحرفه‌ای کرمان گفت: را‌ه‌اندازی چهار مرکز علمی‌کاربردی مهارت کرمان، بردسیر، راور و کوهبنان تحولی در تلفیق علم و مهارت در استان کرمان است.

راه‌اندازی 4 مرکز علمی‌کاربردی مهارت در کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل فنی‌و‌حرفه‌ای استان کرمان، مجید ملامحمدی اظهار داشت: رشته کارشناسی ماشین‌ابزار واحد علمی‌کاربردی مهارت فنی‌وحرفه‌ای کرمان از بهمن ماه سال جاری افتتاح می‌شود.
وی افزود: واحد علمی‌کاربردی مهارت فنی‌وحرفه‌ای کرمان از آبان ماه سال جاری با حضور فرماندار و مسئولان با سه رشته کاردانی ماشین‌ابزار، تعمیرات الکتریکی و تعمیر و راه‌اندازی آسانسور و پله‌برقی با 26 دانشجو افتتاح شد و به فعالیت مشغول است.
رئیس مرکز علمی‌کاربردی مهارت فنی‌وحرفه‌ای کرمان خاطرنشان کرد: سه رشته کارشناسی تعمیر و راه‌اندازی آسانسور و پله‌برقی، جوشکاری و نقشه‌کشی صنعتی نیز در حال تصویب است و از سال آینده تحصیلی در این واحد دانشگاهی ارائه می‌شود.
ملامحمدی راه‌اندازی چهار مرکز علمی‌کاربردی مهارت کرمان، بردسیر، راور و کوهبنان را تحولی در تلفیق علم و مهارت در استان دانست و افزود: ثبت نام ترم جدید این مرکز از 27 دی از طریق سایت سنجش انجام می‌شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول