اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار آمل:

80 درصد تعهد ایجاد شغل در آمل اجرایی شد

خبرگزاری فارس: فرماندار آمل از اجرای 80 درصدی ایجاد اشتغال تعهد شده از سوی دولت در این شهرستان خبر داد.

80 درصد تعهد ایجاد شغل در آمل اجرایی شد
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، یدالله اکبرزاده بعدازظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری آمل با اشاره به اینکه شهرستان آمل با دارا بودن 46 درصد صنعت استان مازندران جایگاه ویژه‌ای در اشتغال استان دارد، یادآور شد: سهم 60درصدی این شهرستان از صادرات استان مازندران بیانگر توانایی‌های این منطقه است.
وی با تاکید بر اینکه در راستای تعهد اشتغالزایی دولت در سال‌ جاری، بیشترین سهمیه استانی به امل اختصاص یافته است، گفت: ایجاد حدود 12هزار شغل از 110هزار شغل تعهد شده مازندران قرار است در آمل رخ دهد.
فرماندار آمل با اعلام اینکه تاکنون حدود 81 درصد تعهدات در حوزه اشتغالزایی در آمل محقق شده است، اظهار داشت: این در حالی است که هنوز سه ماه تا پایان سال باقی مانده است.
وی با بیان اینکه این امر با همکاری مجموعه بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی شهرستان محقق شده است، خواستار نگاه ویژه استانی به این شهرستان شد.
اکبرزاده با اشاره به اینکه تاکنون 9هزار و 419 نفر در این شهرستان براساس تعهدات دولت در سال ‌جاری مشغول به کار شده‌اند، یادآور شد: امیدواریم با جذب بقیه اعتبارات، بتوانیم در زمان باقیمانده، تعداد شغل بیشتری فراهم کنیم.
وی با بیان اینکه در راستای استفاده و بهره‌وری بیشتر و تقویت مواضع اقتصادی خانواده‌ها، اعتباراتی به ایجاد مشاغل خانگی اختصاص داده شده است، گفت: سهم شهرستان آمل 38میلیارد و 780میلیون ریال است.
اکبرزاده اعلام کرد: براساس این اعتبار یک‌هزار و 706 نفر برای دریافت این اعتبار به بانک‌ها معرفی شده‌اند.
وی گفت: اختصاص اعتبارات بیشتر برای این بخش در آمل ضروری است.
انتهای‌ پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول