اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان مرکزی:

تعامل بسترساز وحدت دستگاه‌های فرهنگی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: تعامل و ارتباط خوب فرهنگی بسترساز تحقق وحدت بین دستگاه‌های فرهنگی است.

تعامل بسترساز وحدت دستگاه‌های فرهنگی است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک مصطفی مشایخی ظهر امروز در دیدار با مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی گفت: امروز فعالیت دستگاه‌های فرهنگی با توجه به هجمه‌های فرهنگی دشمنان بیش از هر زمان دیگری از اهمیت برخوردار است.
وی با بیان اینکه در جامعه اسلامی سمت و سوی فعالیت‌های فرهنگی مشخص و همه در یک مسیر است، تصریح کرد: تمامی دستگاه‌های فرهنگی باید در مسیر اهداف فرهنگی کشور گام برداشته و در این مسیر با یکدیگر تعامل نزدیک و سازنده داشته باشند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی تاکید کرد: در حال حاضر یکی از مهم‌ترین فعالیت‌های فرهنگی در کشور توجه به برنامه‌های قرآنی است که اداره تبلیغات اسلامی و اداره ارشاد می‌توانند با هماهنگی یکدیگر در اثربخشی هرچه بیشتر این فعالیت‌ها اقدام کنند.
مشایخی افزود: باید برنامه‌های فرهنگی هنرمندان مورد ارزیابی قرار گیرد و به سمت و سوی امور مذهبی و قرآنی کشانده شود که تبلیغات اسلامی می‌تواند در این مسیر یاریگر هنرمندان باشد.
حجت‌الاسلام نعمت‌الله سرلکیان مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی نیز گفت: تعامل دستگاه‌های فرهنگی نقش موثری در اجرای هرچه مطلوب تر فعالیت‌های فرهنگی دارد و این سازمان آماده هرگونه همکاری با دستگاه‌های فرهنگی به خصوص اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول