اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار آذربایجان‌شرقی:

دشمن منتظر نتیجه انتخابات مجلس ایران است

خبرگزاری فارس: استاندار آذربایجان شرقی گفت: دشمن منتظر نتیجه انتخابات مجلس ایران بوده و حساسیت حضور مردمی بیش از گذشته متجلی است.

دشمن منتظر نتیجه انتخابات مجلس ایران است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، احمد علیرضابیگی بعد از ظهر امروز در نشست هم اندیشی اعضای شوراهای اسلامی آذربایجان شرقی بر ضرورت تلاش برای جلب رضایت مردمی در آستانه انتخابات تاکید کرد.
وی با اشاره به شرایط اداره کشور اظهار کرد: کشور ایران امروز با رای مستقیم مردم اداره می‌شود و این امری تعارف‌بردار نیست.
بیگی یادآور شد: شوراهای اسلامی به عنوان یکی از نمادهای انتخاب مردم باید همواره در صدد جلب رضایت مردمی باشند تا همراهی آنان را در انتخاب مجدد شاهد باشند.
استاندار آذربایجان‌شرقی تاکید کرد: اگر امروز نمایندگان مجلس شورای اسلامی و حتی ریاست جمهوری اقبال مردمی را شاهد نباشند، نخواهند توانست در جلب آرای مردم موفق باشند.
وی گفت: باید زمینه جلب رضایت مردمی از طریق ایجاد اشتغال و فرصت‌های کسب و کار مورد توجه باشد و در این میان روش‌های جدیدی مورد نیاز است که سرمایه‌گذاری یکی از این محورها خواهد بود.
بیگی اظهار کرد: فراهم کردن شرایط رضایتمندی مردم موجب می‌شود تا مردم خود را از آنان جدا ندانند و فعالیت اقتصادی باید به صورتی اولویت‌دار مورد توجه قرار گیرد.
وی در ادامه استحکام مساکن روستایی را یادآور شد و گفت: استحکام مساکن روستایی از سوی شوراهای اسلامی شهر و روستا مورد توجه قرار گیرد تا شاهد ارتقای ضریب امنیت روستانشینان باشیم.
استاندار آذربایجان شرقی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: حضور حداکثری مردم در این انتخابات یکی از مواردی است که موجب ناامیدی دشمنان خواهد بود.
بیگی اظهارکرد: دشمن احساس کرده که پایگاه اجتماعی نظام جمهوری اسلامی در میان مردم ضعیف شده و در این راستا تلاش‌های مذبوحانه‌ای دارد.
استاندار آذربایجان شرقی گفت:  دشمن منتظر نتیجه انتخابات مجلس ایران است و حساسیت حضور مردمی بیش از گذشته متجلی است.
انتهای پیام/ر20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول