اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی:

قانونگرایی ملاک برپاکنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون حقوقی و امور استان‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گفت: قانونگرایی ملاک اصلی و اساسی برگزارکنندگان نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

قانونگرایی ملاک برپاکنندگان انتخابات مجلس شورای اسلامی است
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، نصرت‌الله لطفی ظهر امروز در همایش اعضای هیئت‌های نظارت و بازرسی بر انتخابات استان ایلام اظهار داشت: بر این اساس باید در راستای قانون به وظایف نظارتی خود بپردازیم.
وی ادامه داد: مشارکت و حضور پرشور مردم در تمام عرصه‌های انقلاب هموراه سبب حیرت دشمنان نظام شده است.
این مسئول اضافه کرد: دشمنان نظام به خیال واهی و پوشالی خود در صدد تضعیف روحیه مردم از این نظام بوده که این خیال و توطئه با جواب دندان شکن مردم با حضور چشمگیر آنان در انتخابات اسفندماه مواجه خواهند شد.
لطفی تصریح کرد: مردم هوشیار ایران اسلامی بارها و بارها در صحنه‌های مختلف انقلاب به دشمنان ثابت کرده‌اند که هنوز به امام و آرمان‌های انقلاب وفادار بوده و تا رساندن این انقلاب به دست صاحب اصلی‌اش حضرت صاحب الزمان (عج) از آن صیانت و پاسداری خواهند کرد.
تاکید بر آموزش آیین‌نامه جدید برگزاری انتخابات، بصیرت‌افزایی ناظرین، بررسی شرح وظایف نظارتی و اشراف کامل به قوانین و مقررات برای برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ایلام از دیگر مباحث مطرح شده در این همایش بود. 
انتهای پیام/ر30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول