اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت کبدی فارس خبر داد:

توسعه رشته کبدی بانوان در فارس

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت کبدی فارس گفت: هیئت کبدی این استان یکی از مهم‌ترین اهداف خود را توسعه بخش بانوان در این رشته ورزشی ترسیم کرده است.

توسعه رشته کبدی بانوان در فارس
به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، نجمه قبادی پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، هیئت کبدی استان فارس در نظر دارد این رشته ورزشی را در تمام ابعاد رشد دهد و به‌عنوان یکی از مهم‌ترین اهداف خود توسعه کبدی در بخش بانوان را در دستور کار قرار داده است.
قبادی خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این هدف ابتدا باید با برگزاری کلاس‌های مربیگری دانش فنی مربیان این استان را به گونه‌ای رشد دهیم که بتوانند در قالب طرح استعدادیابی ورزشکاران مستعد در این رشته ورزشی را شناسایی و برای رشد آنها برنامه‌ریزی کنند.
وی تصریح کرد: رشته ورزشی کبدی در شهرستان‌ها نیز دارای توانمندی‌های بسیاری است و کادر اجرایی این هیئت با اطلاعات کافی سعی در راه‌اندازی هیئت‌های کبدی در شهرستان‌ها و فعالیت گسترده آنان دارد و امیدواریم با توجه به این اقدامات در آینده به اهداف مشخص شده این هیئت دست یابیم.
قبادی همدلی و همسویی بین ورزشکاران، مربیان، داوران و همچنین مجموعه این هیئت را از مهم‌ترین ارکان توسعه این رشته ورزشی در سطح استان فارس دانست و بیان کرد: با توجه به وجود استعدادهای فراوان در کبدی به یقین با برنامه‌ریزی دقیق می‌توانیم شاهد درخشش ورزشکاران کبدی در تیم‌های ملی و رقابت‌های بین‌المللی در هر دو بخش بانوان و آقایان باشیم.
نایب رئیس هیئت کبدی استان فارس که در رشته‌های رزمی نیز فعالیت گسترده‌ای دارد و چندی پیش در رقابت‌های قهرمانی جهانی توآ که در شیراز برگزار شد به عنوان کاپیتان تیم ملی توانست به مدال طلا دست یابد، در ادامه این گفت‌وگو اظهار داشت: برگزاری کلاس‌های داوری و ارتقای سطح داوران کبدی در این استان از دیگر برنامه‌های هیئت ما برای بانوان کبدی کار است و سعی داریم با برگزاری دوره‌های آموزشی متعدد سطح علمی و دانش فنی مربیان و داوران کبدی این استان را به گونه‌ای ارتقا دهیم تا برای توسعه هرچه بیشتر این رشته ورزشی بتوانیم از توان موجود بهره لازم را ببریم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول