اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار؛

یادواره پیشکسوت ورزشی بسکتبال در نهاوند برگزار شد

خبرگزاری فارس: نخستین یادواره ورزشکار مرحوم رسول شهبازی از پیشکسوتان ورزشی بسکتبال در نهاوند برگزار شد.

یادواره پیشکسوت ورزشی بسکتبال در نهاوند برگزار شد
به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، ظهر امروز نخستین یادواره ورزشکار مرحوم رسول شهبازی از پیشکسوتان ورزشی بسکتبال در نهاوند برگزار شد.
معاون فرماندار نهاوند در این مراسم اظهار کرد: تجلیل از پیشکسوتان ورزشی، تجلیل از قهرمان‌پروری و احترام به زحماتی که ورزشکاران پیشکسوت در دوران جوانی خود متحمل شده‌اند لذا تجلیل از آنها باعث نوعی امیدواری در بین خانواده ورزشکاران سبب و توسعه زیرساخت‌های ورزشی از نظر نرم‌افزاری می‌شود.
علی‌احسان رزاقی ورزش بسکتبال در نهاوند را با وجود کمبود امکانات و سالن‌های موردنیاز یکی از رشته‌هایی ذکر کرد که در آن پرورش روحیه ایثار و جوانمردی موج می‌زند.
وی، رسول شهبازی را یکی از افرادی خواند که در طول سابقه 50 ساله‌اش در ورزش بسکتبال با وجود امکانات محدود توانست نسبت به جذب و تربیت تعدادی از علاقه‌مندان این رشته اقدام کند و باعث شود که در سطح شهرستان و استان رتبه‌های برتر را کسب کنند.
معاون فرماندار نهاوند، تجلیل از خدمات و زحمات 50 ساله ایشان را نشانگر اهمیت و توجه مسئولان ورزشی و ورزشکاران این رشته به شخصیت آن مرحوم دانست و گفت: ضروری است تا این چنین مراسم‌ها در سطح شهرستان در همه رشته‌های ورزشی نهادینه شود و از فراموشی پیشکسوتان جلوگیری شود.
رئیس ورزش و جوانان نهاوند نیز ابراز کرد: طی سال 89 و 90 بیش از 120 مدال رنگی توسط ورزشکاران نهاوند در رشته‌های مختلف ورزشی در نهاوند بیش از 5 هزار و 600 ورزشکار سازمان یافته داریم که تشکیل بیمه ورزشکاران مهمترین خواسته‌های ورزشکاران است.
سعید کولیوند تجهیز و راه‌اندازی سالن‌های ورزشی در نهاوند را طی چهار سال گذشته تاکنون مثبت خواند و گفت: در سطح شهرستان بیش از 20 پروژه ورزشی در شهرها و روستاهای این شهرستان در حال اجراست که باعث می‌شود سرانه ورزشی نهاوند تا پایان سال 90 به 80 سانتی‌متر افزایش ‌یابد.
وی گفت: 36 هیئت ورزشی در نهاوند ویژه آقایان و بانوان در این شهرستان فعالند که نهاوند را به مهد تربیت و پرورش ورزشکاران به ویژه در ورزش‌ پایه در سطح استان تبدیل کرده است.
در پایان از پنج نفر از پیشکسوتان ورزش بسکتبال با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول