اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برترین‌های قرآنی بندرسیریک تجلیل شدند؛

برگزاری همایش "دانش‌افزایی محو بی‌سوادی" در شرق هرمزگان

خبرگزاری فارس: همایش "دانش‌افزایی محو بی‌سوادی" و مراسم تجلیل از برترین‌های قرآنی بندرسیریک با حضور مسئولان برگزار شد.

برگزاری همایش "دانش‌افزایی محو بی‌سوادی" در شرق هرمزگان
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق هرمزگان معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی آموزش و پرورش شهرستان سیریک در همایش "دانش‌افزایی محو بی‌سوادی" و تجلیل از برترین‌های قرآنی گفت: همایش دانش افزایی و ارتقای سطح علمی و بصیرتی 250 آموزگار و مدیر آموزگار شهرستان سیریک در راستای یادگیری و برقراری ارتباط عاطفی، علمی و فرهنگی معلمان با دانش آموزان و آشنایی معلمان با اختلالات یادگیری و جذب افراد بی‌سواد برای ریشه کنی و محو بی‌سوادی به مدت یک روز در سالن پژوهش‌سرای دانش آموزی شهر سیریک برگزار شده است.
حسین ذاکری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهمیت و جایگاه امور قرآنی در مباحث فرهنگی افزود: قرآن کتابی است برای بیرون آوردن تمام افراد بشر از ظلمات فکری و اخلاقی به سوی علم و نور و کتابی است برای بیان هر چیزی برای هدایت و رحمت انسان‌ها از طرف خداوند فرستاده شده است.
وی با بیان اینکه قرآن را هم می‌توان ظاهری و هم باطنی توصیف کرد، اظهار داشت: ظاهر قرآن حکم و دستور و باطنش ژرف و عمیق و ستارگانی دارد و ستارگانش هم ستارگانی داراست که دارای شگفتی‌های بیشمار است.
وی ادامه داد: از عجائب قرآن این است که هیچ وقت و زمان کهنه نمی‌شود و چراغ‌های آن همیشه پرنور و روشن است.
معاون توسعه و مدیریت پشتیبانی آموزش و پرورش سیریک ابراز داشت: در این همایش از 150 دانش آموز برتر رشته‌های قرآنی (حفظ، قرائت، مفاهیم، تفسیر، احکام، اذان، نهج البلاغه، انشا نماز) که در سطح شهرستان، منطقه و استان دارای مقام‌های اول تا سوم شدند با اهدا لوح تقدیر و هدایایی ارزنده تجلیل می‌شود.
ذاکری اضافه کرد: همچنین در این مراسم نمایشگاهی از آثار و دستاوردهای دانش آموزان منتخب در حوزه قرآن و معارف قرآنی شامل عکس، روزنامه دیواری، نقاشی با حضور جمعی از مسئولان معلمان و دانش آموزان به بهره‌برداری رسیده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول