اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سیزدهم لیگ آزادگان؛

صبای نوین قم مقابل شاهین کرج متوقف شد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال صبای نوین قم در دیداری خانگی از مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان در خانه مقابل تیم شاهین کرج متوقف شد.

صبای نوین قم مقابل شاهین کرج متوقف شد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم،‌ دومین هفته دور برگشت از مرحله گروهی رقابت‌های جام آزادگان سه‌شنبه شب در شهرهای مختلف برگزار شد و تیم فوتبال صبای نوین قم در دیداری خانگی میزبان تیم فوتبال شاهین کرج بود و به ششمین تساوی این فصل تن داد.
مسابقه تیم‌های فوتبال صبای نوین قم و شاهین کرج به میزبانی شاگردان عباس رحمانی در تیم صبای نوین قم در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم برگزار شد و تیم فوتبال صبای نوین قم در هفتمین بازی داخل خانه مقابل حریف کرجی با تساوی یک بر یک متوقف شد.
صبای نوین قم در این دیدار خانگی بعد از چهار هفته بدون کسب پیروزی به دنبال موفقیت در مسابقات این فصل لیگ آزادگان برای کسب ششمین برد خود به مصاف شاهین کرج رفت که در این دیدار سومین بازی خانگی را بدون پیروزی پشت سر گذاشت.
نماینده فوتبال قم در حالی مقابل تیم شاهین کرج به یک امتیاز دیدار خانگی بسنده کرد که این تساوی سبب شد تا با کسب پنج پیروزی، هفت تساوی و یک باخت از 13 مسابقه خود تا کنون 22 امتیاز اندوخته و همچنان به صعود از این گروه امیدوار است.
صبای نوین قم با این تساوی همچنان تنها تیم حاضر در گروه نخست جام آزادگان است که شش هفته است که در خانه و خارج از خانه مقابل حریفان خود به تساوی رضایت می‌دهد ولی همچنان یکی از امیدهای صعود است که در بین بالانشینان جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی مسابقات لیگ دسته سوم فوتبال جام آزادگان قرار گرفته است.
شاگردان عباس رحمانی در تیم فوتبال صبای نوین قم در آخرین مسابقه خود در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ آزادگان نیز در خانه نتوانستند از پس میهمان خود یعنی تیم شهرداری چابکسر برآیند و در زمین چمن مصنوعی مجموعه ورزشی تختی قم نتیجه‌ای بهتر از تساوی سه بر سه کسب نکردند در حالی که این دیدار را تا ثانیه‌های پایانی سه بر دو برده بودند و بعد از تساوی خانگی با البرز شهرداری زنجان به دومین تساوی در بازی‌های خانگی این فصل بسنده کردند.
بر اساس برنامه سازمان لیگ آزادگان، تیم فوتبال صبای نوین قم در سومین هفته از دور برگشت مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته سوم فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان هفته آینده در دیداری خارج از خانه مقابل تیم فوتبال البرز شهرداری زنجان به میدان خواهد رفت.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول