اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل مصدومیت و محرومیت؛

4 بازیکن مس بازی با صبای قم را از دست دادند

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال مس کرمان در دیداری از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور بدون در اختیار داشتن چهار مهره‌ کلیدی خود مقابل تیم فوتبال صبای قم صف آرایی می‌کند.

4 بازیکن مس بازی با صبای قم را از دست دادند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم فوتبال مس کرمان آخرین تمرین خود پیش از مصاف مقابل صبای قم در جام حذفی فوتبال کشور را در حالی در قم برگزار کرد که این تمرین در غیاب سه بازیکن مصدوم برگزار شد، ضمن اینکه یک بازیکن دیگر تیم رده پانزدهم جدول رده بندی مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور نیز محروم است.
با توجه به اینکه بازی دو تیم صبای قم و مس کرمان از مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 30 و 14 دقیقه عصر امروز دوشنبه بیست و هشتم آذر ماه در ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌شود، شاگردان میروسلاو بلاژویچ نیز آخرین تمرین خود را پیش از این بازی، عصر یکشنبه برگزار کردند.
در این تمرین فرزاد حسین خانی کاپیتان تیم فوتبال مس کرمان و یکی از مدافعان کلیدی این تیم در دیدارهای قبل لیگ برتر و رقابت‌های جام حذفی، در کنار سایر بازیکنان حضور نداشت که دلیل غیبت این بازیکن آسیب‌دیدگی حسین خانی با تجربه عنوان شد.
حسین خانی در حالی دیدار حساس مس کرمان برابر تیم فوتبال صبای قم در جام حذفی را از دست داد که مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دچار آسیب دیدگی شد.
دیگر بازیکن مصدوم تیم فوتبال مس کرمان برای دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال مقابل تیم فوتبال صبای قم، شجاع خلیل زاده مهاجم گلزن و تاثیر گذار تیم مس کرمان است که تداوم مصدومیتش بعد از بازی حساس لیگ برتر با تیم مجید جلالی یعنی فولاد خوزستان سبب شده است تا نه تنها دیدار امروز با صبای قم بلکه چندین مسابقه دیگر مس کرمان در لیگ و جام حذفی را نیز از دست بدهد.
خلیل‌زاده بعد از اینکه مقابل تیم فوتبال فولاد خوزستان در بازی روز بیست و هشتم مهر ماه از هفته یازدهم نیم فصل نخست رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ابتدا در ترکیب اصلی بازی کرد، در این دیدار آسیب دید و بلافاصله توسط میروسلاو بلاژویچ تعویض شد و به همین خاطر از آن زمان فرصت بازی کردن نیافت هر چند در این تمرین در کنار سایر بازیکنان مس کرمان حضور داشت ولی به گفته سرمربی کروات تیم مس شرایط بازی کردن ندارد.
سومین غایب سرشناس تیم فوتبال مس کرمان در دیدار با تیم فوتبال صبای قم ارشاد یوسفی سنگربان تیم فوتبال مس است که دو فصل در تیم فوتبال صبای قم سابقه بازی کردن دارد اما این دروازه‌بان در آخرین تمرین تیم مس آسیب دید و امروز در ترکیب کرمانی‌ها حضور نخواهد داشت.
این در حالی است که ابوالقاسم دهنوی بازیکن سابق تیم فوتبال مس سرچشمه رفسنجان که در جام حذفی سه سال قبل نیز در ترکیب این تیم مقابل صبای قم بازی کرد، در دیدار امروز با صبا به دلیل محرومیت نمی‌تواند بازی کند.
دیدار تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور را امروز هدایت ممبینی سوت می‌زند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول