اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نیمه نهایی جام حذفی؛

شاهین انتظار صبا یا مس را می‌‌کشد

خبرگزاری فارس: برگزاری آخرین تمرین صبا در مجموعه ورزشی هلال احمر قم، تداوم غیبت حجازی پور و صادقی در ترکیب صبای قم و ... مهم‌ترین خبرها از تیم صبای قم در آستانه دیدار با تیم مس کرمان در مسابقات جام حذفی فوتبال است.

شاهین انتظار صبا یا مس را می‌‌کشد
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، ‌هافبک تیم فوتبال صبای قم و بازیکن سابق تیم شهرداری یاسوج همچنان از حضور در ترکیب اصلی صبای قم در رقابت‌های جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور محروم است.
این بازیکن حسین حجازی پور است که از بازی قبل صبا برابر داماش گیلان در هفته پانزدهم لیگ برتر تا کنون اجازه حضور در ترکیب اصلی تیم فوتبال صبای قم را ندارد و از مسابقه عصر امروز برابر تیم فوتبال مس کرمان نیز نمی تواند صبای قم را همراهی کند، ضمن اینکه اکبر صادقی‌هافبک بازیگردان تیم فوتبال صبای قم همچنان مصدوم است و در این دیدار غایب خواهد بود.
 
* آخرین تمرین صبا در مجموعه ورزشی هلال احمر قم
بازیکنان تیم فوتبال صبای قم پیش از دیدار حساس عصر فردا برابر تیم فوتبال مس کرمان، عصر یکشنبه آخرین تمرین خود را برگزار کردند.
صبایی‌ها بر خلاف تمرینات روزهای اخیر خود که در زمین چمن ورزشگاه یادگار امام قم برگزار می‌‌شد، این بار به زمین چمن مجموعه ورزشی هلال احمر قم رفتند تا در آستانه برگزاری دیدار حساس خود با مس کرمان، خود را برای دیدار حساس عصر امروز دوشنبه با شاگردان میروسلاو بلاژویچ آماده کنند.
 
* شاهین در انتظار صبا یا مس
یکی از مهم‌ترین دلایلی که دیدار عصر امروز دوشنبه صبای قم با مس کرمان را بیش از پیش حساس‌تر کرده است، انگیزه دو تیم برای صعود به مرحله نیمه نهایی جام حذفی و رویارویی با تیم فوتبال شاهین بوشهر است.
این دومین بازی دو تیم در یک ماه اخیر است زیرا در دیدار رفت دو تیم که در هفته پانزدهم از دور رفت یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج‌فارس در ورزشگاه 15 هزار نفری شهید باهنر کرمان برگزار شد، تیم صبای قم توانست میزبان خود را با تساوی بدون گل متوقف کند.
 
*ممبینی قاضی دیدار صبا و مس
هدایت ممبینی به عنوان داور دیدار حساس تیم‌های فوتبال صبای قم و مس کرمان در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور معرفی شد.
این در دیدار در حالی از ساعت 14 و30 دقیقه امروز در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر قم برگزار می‌‌شود که هدایت ممبینی یکی از با تجربه‌ترین داوران فوتبال کشورمان قضاوت آن را بر عهده دارد تا یکی از این دو تیم راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شوند.
در این دیدار حساس که آخرین بازی مرحله یک چهارم نهایی مسابقات جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور محسوب می‌‌شود، سعید علی نژادیان به عنوان کمک داور اول، سعید قاسمی به عنوان کمک داور دوم و سیدحسین زرگر به عنوان داور چهارم، هدایت ممبینی را همراهی می‌‌کنند، ضمن اینکه ناظر این دیدار عبدالله باعزم معرفی شده است.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول