اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال شهرداری ورامین:

وضعیت زمین چمن نوشهر غیرقابل تحمل است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال شهرداری ورامین گفت: وضعیت زمین چمن نوشهر که تیم نوژن در آن به دیدار حریفان می‌رود، غیرقابل تحمل است.

وضعیت زمین چمن نوشهر غیرقابل تحمل است
عباس شهرابی شب گذشته حاشیه دیدار تیمش با نوژن در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر اظهار داشت: زمین ورزشگاه نوشهر اجازه بازی کردن را به هیچ تیمی نمی‌دهد و این زمین سال‌ها است به همین صورت رها شده است.
وی ابراز داشت: نمی‌دانم چرا مسئولان مازندران و نوشهر فکری به حال این زمین نمی‌کنند زیرا وضعیت بد این زمین غیرقابل تحمل است.
شهرابی تصریح کردد: نوشهر با ظرفیت‌‌هایی که دارد لایق داشتن تیم لیگ برتری در کشور است اما وضعیت زمین ورزشگاه نوشهر موجب می‌شود تا بازیکنان به تیم‌های دیگر بروند.
سرمربی تیم فوتبال شهرداری ورامین اظهار داشت: اگر ظرفیت‌‌های تیم نوشهر را در ورامین داشتیم مسئولان شهرمان را مجبور می‌کردیم تا شرایط‌های لازم از جمله زمین ورزشگاه را درست کنند.
وی درباره داوری این بازی گفت: کمک داور اول بازی بسیار ضعیف بود و همراه با وضعیت خراب زمین ورزشگاه تاثیر بسیار بدی بر روند بازی تیم ما گذاشت.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول