اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته داوران فوتبال استان البرز اعلام کرد:

حضور 45 داور البرزی در سطوح مختلف فوتبال

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان البرز گفت: در حال حاضر حدود 45 داور از این استان در لیگ‌های فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی کشور و در سطوح مختلف قضاوت می‌کنند.

حضور 45 داور البرزی در سطوح مختلف فوتبال
حسین‌علی یدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: حضور این تعداد داور در رقابت‌های فوتبال کشور از یک استان قابل توجه بوده و نشان دهنده جایگاه ویژه استان البرز در داوری فوتبال کشورمان است.
وی افزود:  30 داور در فوتبال و بیش از 10 داور در فوتسال و فوتبال ساحلی از استان البرز رقابت‌های مختلف کشور را قضاوت می‌کنند که با توجه به سهمیه استان‌های مختلف میزان قابل قبولی است.
این مسئول ورزشی تصریح کرد: البته در سال 90 از نظر کمی تعداد قضاوت داوران ما در فوتبال رشدی نداشته که این موضوع به سیاست کمیته داوران فدراسیون مبنی بر بهره‌گیری از پتانسیل داوری کل کشور باز می‌گردد.
یدی افزود: با این حال در فوتسال شاهد رشد داوری استان البرز از نظر کمی و کیفی هستیم و قضاوت بازی‌های مهمتری به داوران فوتسال ما واگذار شده است.

* البرز میزبان نمونه داوری فوتبال

مسئول کمیته داوران هیئت فوتبال استان البرز میزبانی برنامه‌های کشوری در حوزه داوری فوتبال طی سال جاری را نقطه قوت این کمیته عنوان کرد و گفت: در سال 90 کلاس داوران زیر 35 سال کشور را با حضور مدرسان برجسته فیفا، کلاس آماده‌سازی پیش فصل داوران لیگ برتر و همایش مسئولان کمیته داوران هیئت‌های فوتبال سراسر کشور به میزبانی استان البرز برگزار گردید و را میزبانی کرده ایم و مورد رضایت و تحسین فدراسیون فوتبال، داوران و استان‌های مختلف قرار گرفته است.
یدی تاکید کرد: برگزاری این سطح از کلاس‌ها و همایش‌های داوری نشان دهنده توانمندی  استان البرز در اجرای برنامه‌های ملی و سراسری و همچنین اعتماد فدراسیون فوتبال و کمیته داوری این فدراسیون به داوران استان البرز است.
 
* برگزاری دوره‌های داوری در استان البرز
 
یدی در بخش پایانی صحبت‌های خود به دوره‌های داوری برگزار شده سال جاری در استان البرز اشاره کرد و گفت: تاکنون یک دوره کلاس داوری درجه سه و دو دوره ارتقا درجه سه به دو و همچنین کلاس داوری درجه دو به یک در این استان برگزار شده و در ادامه قصد داریم دوره‌های ارتقا داوری در سطوح مختلف به میزبانی البرز برگزار کنیم.
به گفته وی استفاده از تجربیات داوران برجسته فوتبال در استان البرز مانند مسعود مرادی، ناصر عاقلی و ابراهیم میرزابیگی و دیگر پیشکسوتان در دستور کار هیئت فوتبال استان و کمیته داوران این هیئت قرار دارد.
انتهای پیام/غ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول