اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان:

مدافع صنعت نفت در مقابل سایپا عصبی بود

خبرگزاری فارس: مربی اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان گفت: مدافع جوان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در روز مسابقه مقابل سایپا البرز به واسطه حرکات مهاجم حریف، عصبی کار خود را دنبال کرد.

مدافع صنعت نفت در مقابل سایپا عصبی بود
عبدالرضا شاه‌غریب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: صنعت نفت در بازی خانگی مقابل سایپا البرز با توجه به ناتوانی استفاده از سه امتیاز مثبتی که نسبت به حریف خود داشت شکست سنگینی را متحمل شد.
وی در همین خصوص اضافه کرد: پیروزی شیرین در ورزشگاه آزادی و در مقابل تیم صدرنشین لیگ برتر، تغییر در کادر فنی و شوک حاصل از این تحول و هوادارانی که در انتظار پیروزی تیم محبوب خود در ورزشگاه تختی آبادان بودند، سه امتیاز مثبت صنعت نفت در مقابل سایپا بود که به خوبی از آنها بهره گرفته نشد.
مربی اسبق تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با اشاره به آنالیز ضعیف تیم فوتبال صنعت نفت آبادان از سایپا البرز افزود: به عقیده من پیش از برگزاری مسابقه، تیم فوتبال صنعت نفت هیچ آنالیزی از مسابقات قبلی حریف خود نداشت در حالیکه می‌توانست با قطع کردن ارتباط مثلث اصلی سایپا که متشکل از انصاری‌فرد، محمد رضایی و صادقی بود روند حرکتی این مجموعه را مختل کند.
وی خاطرنشان کرد: برخلاف تیم صنعت نفت به نظر می‌رسد که سایپا قبل از پا گذاشتن به ورزشگاه تختی آبادان شناخت خوبی را از حریف خود پیدا کرده و با ارائه بازی پرفشار در جلوی زمین زردپوشان آبادانی ارتباط میان خطوط این تیم را به حداقل رساند.
شاه‌غریب در ادامه از عصبی بودن یکی از بازیکنان تیم صنعت نفت در روز مسابقه مقابل سایپا گفت و افزود: یکی از مدافعان جوان صنعت نفت تحت تاثیر مهاجم حریف، عصبی کار خود را دنبال می‌کرد که همین موضوع باعث ایجاد تلاطم در خط دفاعی نماینده آبادان در لیگ برتر شد.
وی در پایان اضافه کرد: صنعت نفت آبادان این بار هم نتوانست جوابگوی حضور تماشاگرانی باشد که با همه سختی‌ها و موانع حامی تیم محبوب خود هستند.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول