اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر دفاع در مشهد:

تمسک به قرآن راه مقابله با حرکت‌های شیطانی دشمنان است

خبرگزاری فارس: وزیر دفاع گفت: راه مقابله با حرکت‌های شیطانی دشمنان به وسیله تمسک‌جویی به قرآن شکل می‌گیرد.

تمسک به قرآن راه مقابله با حرکت‌های شیطانی دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی ظهر امروز در اجلاس سه روزه قرآن کتاب بیداری ویژه پیشکسوتان قرآن نیروهای مسلح که در تالار نور مشهد برگزار شد، اظهار داشت: وظیفه دولت اسلامی، ترویج همه‌جانبه قرآن برای همه افراد جامعه است.
وزیر دفاع افزود: ترویج قرآن به عنوان حرکت مهم در تقویت اقتدار نظام باید در همه بخش‌های جامعه صورت گیرد که این عمل باید مبنی بر ترویج حقایق قرآنی در جامعه باشد.
وی در ادامه با اشاره به شرط لازم برای تداوم بیداری اسلامی افزود: برای مقابله با توطئه‌های دشمن تمسک به قرآن لازم است چرا که حقیقت قرآن ولایت‌پذیری است.
وی خاطرنشان کرد: یکی از دلایل پیروزی جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقدس و انقلاب اسلامی استعانت‌پذیری از قرآن و عترت اهل‌بیت بوده است.
وحیدی در ادامه اظهار داشت: فضیلت یادگیری کلام خدا به وسیله دانش‌پژوهان قرآنی در برابر انسان‌های معمولی مانند فاصله خالق بر مخلوق است.
وی تصریح کرد: خوشبختانه قرآن در تمام خانه‌های ما ایرانی‌ها وجود داشته و باید به کتاب مقدسی که شامل مبحث‌هایی است که عظمت الهی را بیان کرده، نگاه شود.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ابراز داشت: به گستردگی نام الهی در تمام آیات الهی قرآن مانند سوره الرحمن اشاره شده است.
وحیدی افزود: بنا به فرمایش پیامبر بزرگ اسلام باید از قرآن و عترت در کنار یکدیگر بهره جست.
وی خاطرنشان کرد: جوانان انقلابی و رزمندگان در دوران دفاع مقدس به فرمان قرآن وارد جبهه‌ها شده و با استواری تمام ولایت مطلقه فقیه را پذیرفتند.
وی افزود: آنانی که امروز به عنوان وهابیت با آمریکا و اسرائیل همکاری کرده نام قرآن را با فعالیت خود به مهجوریت کشانده‌اند.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح اظهار داشت: قرآن کلامی بشری نیست و قرآن و عترت از یکدیگر تا قیامت  جدا نمی‌شود.
وی به مباحث قدرت نرم اشاره کرد و افزود: قرآن قوی‌ترین قدرت نرم در جهت شناسایی مرز حق و باطل بوده، قرآن نیز همان فرقانی است که بدون داشتن آن حق از باطل شناخته نمی‌شود.
همچنین خواستار تشکیل کارگروه‌های قرآنی با توجه به تنوع و گستردگی موضوعات تخصصی موجود در نیروهای مسلح شد و افزود: کارگروه‌های قرآنی در نیروهای مسلح توانسته ما را به همه ابعاد قرآنی وارد کند بر همین مبنا هدایت افراد جامعه نیز باید قرآنی باشد.
وی با اشاره به اینکه جامعه پیشکسوتان قرآنی نیروهای مسلح باید زنده و با تحرک و فعال باشد، خاطرنشان کرد: جامعه باید به کمک جوانان در بدیهیات دنیا بپردازد و پایه‌های نزاع‌های شیطانی موجود در جهان را با همین قدرت نابود کند.
وی اظهار داشت: اجلاس سه روزه قرآن کتاب بیداری ویژه پیشکسوتان زمینه ترویج و گسترش قدرت زیربنایی قرآنی در همه امور است.
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ابراز داشت: جوانان این انقلاب با تمسک‌جویی از آیات قرآن کریم و رهنمودهای رهبری در جهاد اصغر به مقام شهادت رسیده و در جهاد اکبر این انقلاب را به پیروزی رسانند.
وحیدی خاطرنشان کرد: خوشبختانه دشمن با مادی‌گرایی خود به اهدافش در جهت نابودی اسلام نتوانست دست یابد.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول