اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار بوشهر:

توفیق نظام زیر سایه ولایت حاصل شده است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی ـ امنیتی استاندار بوشهر گفت: تمام موفقیت‌های اجتماعی، سیاسی، علمی و فرهنگی نظام اسلامی در عرصه‌های ملی و بین‌المللی به برکت ایثارگران و زیر سایه ولایت حاصل شده است.

توفیق نظام زیر سایه ولایت حاصل شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، محمدحسن شنبدی ظهر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر اظهار داشت: خدمتگزاری به ویژه به بهترین اقشار جامعه توفیقی است که نصیب ما شده است.
وی افزود: بوشهر استانی با شاخصه‌های ولایتمداری است و مردم این استان با پیشینه تدین و دینداری در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی، امنیتی زبانزد است.
معاون استاندار بوشهر گفت: آنچه بوشهر را با سایر استان‌ها متمایز می‌کند وجود مناطق مختلف اقتصادی در شمال و جنوب استان است که آثار ملی و بین‌المللی فراوانی دارد.
شنبدی با بیان اینکه شهدا ستاره‌های فروزان در آسمان ولایی بوشهر هستند، خاطر نشان کرد: شهدای این دیار درس زبونی و ذلت را در خلیج همیشه فارس به استکبار دادند.
وی بیان داشت: گرایش به معنویت در جهان، بیداری اسلامی در کشورهای منطقه، ارتقا جایگاه ایران اسلامی در عرصه ملی و بین‌المللی، توفیقات نظام در عرصه جنگ الکترونیک و فعالیت‌های اطلاعاتی همه از وجود و برکت ایثارگران و خانواده‌های شهدا و زیر سایه ولایت و تفکر مهدویت حاصل شده است.
معاون استاندار بوشهر تاکید کرد: استان بوشهر با محوریت همدلی و تعامل و با هدایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و نماینده مردم در مجلس خبرگان مسیر توسعه و پیشرفت و حفظ اصول و ارزش‌های نظام و انقلاب را با افتخار سپری می‌کند.
شنبدی با اشاره به نزدیک شدن ایام انتخابات گفت: استان بوشهر با فعال کردن ستاد انتخابات آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات با حضور حداکثری مردم را دارد.
وی اضافه کرد: رویکرد و شعار ما در انتخابات قانونگرایی و امانت‌داری است و از مردم ولایتمدار بوشهر انتظار داریم در انتخابات حضوری پرشور و شعور داشته باشند.
معاون پژوهشی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر نیز در این آیین گفت: تلاش، پشتکار، خستگی‌ناپذیری و صبوری از ویژگی‌های سید مصطفی مهدی مدیر کل بنیاد شهید بوشهر بود که در طول 12 سال مدیریت بر بنیاد شهید بوشهر آن را دیدیم.
سیدمهدی موسوی افزود: بنیاد شهید و امور ایثارگران استان بوشهر در طول سال‌های گذشته همواره در بخش‌های مختلف تعاون و امور اجتماعی، سلامت و درمان، امور فرهنگی و... در کشور جزو برترین‌ها بود.
وی از خدمات ارزشمند سید مصطفی مهدی مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران بوشهر در طول مدیریتش قدردانی کرده و انتخاب محمد حاجی‌زاده مدیر کل بنیاد شهید را به وی تبریک گفت.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول