اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

پیروی از ولایت فقیه ویژگی‌ بارز پاسداران است

خبرگزاری فارس: فرماندار سنندج از اعتقاد، التزام و عشق به ولایت فقیه به عنوان ویژگی‌های بارز و برجسته پاسداران نام برد.

پیروی از ولایت فقیه ویژگی‌ بارز پاسداران است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی یکشنبه‌شب در مراسم تودیع و معارفه فرمانده سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی سنندج که در سالن شهدای گمنام این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: برای فرزندان نظام بازنشستگی مفهومی نخواهد داشت.
وی تصریح کرد: مسئولان ایرانی تا زمانی که دل در گرو دین اسلام، انقلاب و تابع تکلیف هستند بازنشستگی نخواهند داشت بلکه همواره به عنوان سربازانی آماده پشت رهبر در همه عرصه‌ها آماده خواهند بود.
این مقام مسئول افزود: شناخته شدن انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلاب منحصر به فرد دینی امروز یک امر بدیهی در جهان متبلور و متجلی است.
وی خاطرنشان کرد: توان بالای تاثیرگذاری بر مهندسی افکار عمومی و قدرت الهام‌بخشی با پشتوانه مکتب غنی اسلام موقعیت ویژه‌ای را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رقم‌زده است.
فرماندارسنندج ادامه داد: ماهیت دینی انقلاب و مواجهه و مقابله با قدرت‌های سلطه‌گر شرایطی ایجاد کرده که نظام اسلامی ایران از دیدگاه استکبار مانع جدی سلطه و جهان گشایی تلقی می‌شود.
میرزایی با بیان اینکه کشور ما نیازمند نهاد‌هایی بود که بتوانند نیازهای نظام و انقلاب را در عرصه‌های مختلف پاسخگو باشند، عنوان کرد: در این راستا با درایت معمار کبیر انقلاب، نهاد مقدس سپاه با حضور جوانان متدین و پیروان راستین پایه‌گذاری شد.
وی ادامه داد: در اصل 150 قانون اساسی آمده است که سپاه پاسداران که در نخستین روزهای انقلاب به فرمان امام تشکیل شد برای ادامه نقش در نگهبانی از انقلاب و دستاوردهای آن پابرجا می‌ماند.
وی افزود: همه نیروهای مسلح در نظام‌های سیاسی معمولا برای پاسداری از تمامیت ارضی و استقلال نظام تشکیل می‌شوند ولی سپاه رسالتی فراتر از این موارد بر عهده دارد.
فرماندارسنندج اظهار داشت: سپاه پاسداران برای انجام صحیح مسئولیت و وظایف محوله به طور صحیح مستلزم شناخت و بصیرت از انقلاب، دستاوردهای نظام، تهدیدات و آسیب‌هایی که با آن مواجه بوده یا خواهد شد، است.
میرزایی به بررسی عملکرد سپاه پرداخت و گفت: سپاه همواره با همه امکانات خود هم در عرصه سخت به کمک ارتش در نیمه‌سخت به همراهی دستگاه امنیت و اطلاعاتی و در عرصه نرم نیز به کمک دستگاه‌های فرهنگی کشور به میدان می‌آید.
وی رفتار، کردار و عملکرد نیروهای متدین، کارآمد و متعهد سپاه را مجسمه ارزشی دانست و خاطرنشان کرد: ویژگی برجسته سپاه تبلور ارزش‌ها و معیارهای دینی است و با وجود شجره طیبه بسیج این ویژگی نهادینه شده است.
وی از دیگر ویژگی‌های سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را اعتقاد، التزام و عشق به ولایت در وجود پاسداران ذکر کرد و گفت: داشتن روحیه شهادت‌طلبی و فداکاری پاسداران موجب ایستادگی  در مقابله با سلطه‌گران شده است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول