اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور اقامه نماز و انجام کارهای فرهنگی؛

بسیاری از مدارس دنا با کمبود روحانی مواجه هستند

خبرگزاری فارس: معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش دنا گفت: مدارس شهرستان دنا با مشکل کمبود روحانی به منظور اقامه نماز و انجام کارهای فرهنگی مواجه هستند.

بسیاری از مدارس دنا با کمبود روحانی مواجه هستند
علی‌اکبر آذر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: شهرستان دنا به خصوص شهر سی‌سخت همواره به‌عنوان یک شهر فرهنگی آوازه داشته و بر همین اساس باید تمام تلاش خود را در زمینه انجام فعالیت‌های فرهنگی داشته باشیم.
وی گفت: در حال حاضر مدارس محل شکل‌گیری فرهنگ و اعتقادات هر دانش‌آموز به شمار می‌آید که این خود نشان از نقش مهم امور پرورشی در مدارس دارد.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش دنا به تفاهمنامه بین وزارت آموزش و پرورش و حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: بنا به مفاد این تفاهمنامه مدارس باید به منظور اقامه نماز و انجام برنامه‌های فرهنگی از روحانیون استفاده کنند.
وی در این خصوص گفت: این موضوع بسیار مهمی است که باید به آن توجه ویژه کرده و با جدیت آن را پیگیری کنیم چرا که شهرستان دنا به منظور حفظ موقعیت فرهنگی خود به این مقوله مهم نیاز دارد.
آذر گفت: در حال حاضر برای توسعه این امر نیاز به وجود تعداد مشخصی روحانی در این شهرستان است تا بتوان این طرح را اجرایی کرد.
این مسئول امور تربیتی و پرورشی در شهرستان دنا تصریح کرد: در این شهرستان به دلیل کمبود روحانی با مشکل اساسی رو‌به‌رو هستیم.
وی تصریح کرد: دلیل اصلی کمبود تعداد روحانی در شهرستان دنا نبود خانه روحانیت به تعداد کافی بوده که بدون داشتن خانه روحانی قادر به جذب روحانی در این شهرستان نیستیم.
معاون پرورشی آموزش و پرورش دنا افزود: اکنون به تعداد 25 روحانی در مدارس این شهرستان نیاز اساسی داریم و از مسئولان درخواست داریم که با توجه به مهم بودن این طرح، همکاری لازم را با آموزش و پرورش داشته باشند.
آذر، تعلیم و تربیت را مکمل یکدیگر دانست و خاطرنشان کرد: در هنگامه‌ای که دشمنان سعی در تهاجم فرهنگی در جامعه اسلامی دارند باید با تربیت صحیح فرزندان خود در مدارس راه را بر این توطئه بزرگ ببندیم.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول