اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قم:

دولت برای توسعه روستاها نیازمند همکاری مردم است

خبرگزاری فارس: فرماندار قم با بیان اینکه روستاها از خمودگی و کسالت خارج شده‌اند، از خود مردم روستاها برای توسعه و پیشرفت روستاها درخواست یاری کرد و گفت: دولت برای توسعه عمران و آبادانی روستاها نیازمند همکاری و همیاری مردم است، چراکه محیط روستا برای خود مردم است.

دولت برای توسعه روستاها نیازمند همکاری مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی فرمانداری قم، فرماندار قم به همراه معاونین عمرانی و برنامه‌ریزی خود، سومین سفر از دور اول بازدید از روستاهای استان قم را آغاز کرد که طی آن از 17 روستای بخش کهک بازدید به عمل آمد.
در این بازدید روستاهای کرمجگان، بیدهند، فردو، خاوه، ویریچ و وشنوه از جمله روستاهایی بودند که مورد بازدید فرماندار قم و هیئت همراه قرار گرفتند.
نخستین مرحله از دور اول سفر فرماندار برای بازدید از روستاهای استان قم مربوط به بخش قاهان بود که طی آن از 18 روستای این بخش سرکشی شد و در مرحله دوم نیز 24 روستای بخش خلجستان میزبان فرماندار و همراهانش بود.
ادای احترام به شهدا، سرکشی موردی از خانه‌های بهداشت، دهیاری‌ها و پیگیری مشکلات موجود در روستا از دستگاه‌های اجرایی، تنها بخشی از فعالیت‌های این سفر بوده است.
بیان رودررو مشکلات روستاها از جانب دهیاران و اعضای شورای اسلامی روستاها از دیگر برنامه‌های کاربردی این سفر به شمار می‌روند.
فرماندار قم در حاشیه بازدید از روستاهای بخش کهک با بیان اینکه بازدید از روستاهای سطح استان از جمله وظایف جدی مسئولان است، اظهار کرد: شناخت مشکلات روستا از نزدیک، شناسایی موانع پیشرفت روستاها، دسته‌بندی اطلاعات کسب شده برای برنامه‌ریزی صحیح و آگاهانه و انجام هماهنگی‌های لازم بین دستگاه‌های اجرایی سطح استان تنها بخشی از فواید این سفرها است.
عبدالسعید حقیقی‌مقدم با اشاره به خدمت‌رسانی دستگاه‌های اجرایی در سطح روستاها اعلام کرد: روند توسعه در سال‌های 1389 و 1390 روبه رشد بوده است و پیشرفت در این زمینه‌ آشکار است، چراکه توجه به بخش عمرانی روستاها روند سریع و رضایت‌بخشی را طی می‌کند که ناشی از سفرها و پیگیری‌های شخص استاندار قم است.
وی با بیان اینکه روستاها از خمودگی و کسالت خارج شده‌اند، از خود مردم روستاها برای توسعه و پیشرفت روستاها درخواست یاری کرد و افزود: دولت برای توسعه عمران و آبادانی روستاها نیازمند همکاری و همیاری مردم است، چراکه محیط روستا برای خود مردم است و اگر آنها نخواهند و تلاش نکنند، امر توسعه و پیشرفت محقق نمی‌شود.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول