اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت گاز لرستان:

224 روستای لرستان از گاز بهره‌مند هستند

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت گاز لرستان گفت: 224 روستای لرستان از نعمت گاز بهره‌مند هستند.

224 روستای لرستان از گاز بهره‌مند هستند
علی گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرم‌آباد اظهار داشت: از تعداد 224 روستای گازدار لرستان 216روستا در زمان دولت‌های نهم و دهم گازرسانی شده‌اند.
وی افزود: با توجه به نیاز مردم  توسعه اقتصادی به جای توسعه سیاسی در اولویت کاری قرار گرفته است و این مهم در دولت دهم با لطف خدا و تعامل خوب دولت و مجلس حرکت بسیار فزاینده و روبه رشدی داشته است.
گودرزی با اشاره به خدمات دولت در بخش گازرسانی گفت: تا قبل از دولت نهم فقط 18 روستای لرستان از نعمت گاز برخوردار بودند وبه حمدالله با تلاش‌های شبانه روزی دولت‌های نهم و دهم امروز 224 روستای لرستان از نعمت گاز برخوردارند.
وی اظهار داشت: بیش از دو دهه است که کار گازرسانی به استان لرستان در حال انجام است و طی این مدت از 25 شهر موجود این استان 19 شهر از نعمت گاز برخوردار شده‌اند و گازرسانی به چهار شهر دیگر در دست اقدام است.
مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: پس از انقلاب اسلامی سال 57 و به یمن نظام مقدس جمهوری اسلامی گازرسانی به تمام نقاط کشور شدت و سرعت گرفت به طوری که امروز با عنایت خداوند متعال بیش از 60 میلیون نفر از جمعیت کشور از گاز طبیعی استفاده می‌کنند.
گودرزی افزود: طی امسال و سال‌های آینده گازرسانی به مابقی شهرها و تعدادی دیگر از روستاهای لرستان انجام می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت گاز لرستان درزمینه صیانت از ذخائر گاز طبیعی برای نسل‌های آینده گفت: ما وظیفه داریم با استفاده بهینه از این منابع عظیم خدادادی که به امانت به دست ما سپرده شده است، صیانت کرده و آن را برای نسل‌های آینده حفظ کنیم.
مدیر عامل شرکت گاز لرستان با اشاره به طرح هدفمندی یارانه‌ها گفت: در کشور ما با 70 میلیون نفر جمعیت به اندازه250 میلیون نفر گاز مصرف که این امر بسیار نگران کننده بود، اما در حال حاضر و پس از اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها روند مصرف بی‌رویه کندتر شده است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول