اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت‌ انجمن‌های ورزشی استان اصفهان:

ورزش محل تجارت نیست

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت‌ انجمن‌های ورزشی استان اصفهان گفت: مربیان ورزشی کمیته‌ ورزش‌های هوایی باید بدانند با ورزش نمی‌توانند جیب خود را پر پول کنند.

ورزش محل تجارت نیست
سید احمد عطایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: در ورزش ابتدا ماهیت ورزش مهم است و پس از آن نیز اخلاق ورزشی در اولویت قرار دارد.
وی که به تازگی حکم انتصاب خود را در سمت مسئول کمیته ورزش‌های هوایی استان اصفهان و به پیشنهاد انجمن ورزش‌های هوایی کشور دریافت کرده است، بیان داشت: در صورتی که یک مربی ورزش‌های هوایی از طریق ورزش کسب درآمد‌زایی کند باید چنین کاری در راستای ضوابط هیئت انجمن‌های ورزشی استان اصفهان انجام پذیرد.
رئیس هیئت‌ انجمن‌های ورزشی استان اصفهان با اشاره به انتصاب سردار سلیم آبادی به ریاست انجمن‌ ورزش‌های هوایی کشور تاکید کرد: قبل از ایشان افرادی که قدرت را در دست داشتند تنها به فکر منافع مالی خود بوده و اجازه پیشرفت را از این رشته زیبای ورزشی گرفته بودند.
وی اظهار داشت: رئیس جدید انجمن ورزش‌‌های هوایی کشور با گروهی مدبر و قوی وارد میدان شده است و با دور اندیشی و ضابطه‌مندی خاص خود جلوی هر گونه سوء استفاده را از تجار ورزشی گرفته است.
عطایی که سمت بازرسی فدراسیون انجمن‌های ورزشی را در انجمن ورزش‌های هوایی کشور نیز بر عهده دارد، تاکید کرد: هنوز ضایعات مدیریتی مدیران گذشته انجمن‌های ورزش‌های هوایی را می‌توان در کشور و در استان اصفهان به خوبی مشاهده کرد.
وی در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به برگزاری جلسه هم‌اندیشی و شفاف‌سازی ورزش‌های هوایی استان اصفهان در روز چهارشنبه( فردا) کرد و افزود: در این جلسه که موافقان و مخالفان سیستم مدیریتی فعلی انجمن‌های ورزشی استان و  کمیته ورزش‌های هوایی استان اصفهان حضور دارند، تمامی شبهات از بین می‌رود.
رئیس هیئت‌ انجمن‌های ورزشی استان اصفهان تاکید کرد: در جلسه روشن‌سازی فردا خلبانان وسایل هوایی مانند پاراگلایدر، پاراموتور، کایت، کایت موتور‌دار، پاراشوت، پاراسل، بالن، بانجی جامپینگ، بانجی تراپلینگ، هواپیمای مدل بالگرد، مدل( رادیو کنترل)، حضور دارند.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول