اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برگزیده دهمین جشنواره نخبگان بسیج یزد خواستار شد:

بنیاد ملی نخبگان بسیج راه‌اندازی شود

خبرگزاری فارس: برگزیده دهمین جشنواره نخبگان بسیج استان یزد خواستار راه‌اندازی بنیاد ملی نخبگان بسیج شد.

بنیاد ملی نخبگان بسیج راه‌اندازی شود
به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، دامون کتابی یزدی در دهمین جشنواره نخبگان، مخترعان و برگزیدگان بسیج استان یزد با ابراز خرسندی از عضویت خود در بسیج اظهار داشت: اگر به فرموده رهبر معظم انقلاب توجه کنیم، درخواهیم یافت که نخبگان بسیجی، نیمی از راه را درست آمده‌اند و این همان عضویت آنها در نهاد مقدس بسیج است.
وی با بیان اینکه بسیج و بسیج دانشجویی برنامه‌های فرهنگی خود را برای عموم افراد عرضه می‌کند، افزود: بسیج دانشجویی باید برنامه‌های علمی خود را برای خواص و نخبگان علمی طراحی کند، زیرا اگر زمان و هزینه خود را بر روی نخبه‌شناسی بگذارد، با سرعت بیشتری به نتیجه خواهد رسید.
کتابی یزدی خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی امروز می‌تواند با نخبه‌شناسی، نخبگان را به سمت خود جذب کند تا نخبگانی متعهد و متخصص تحویل جامعه اسلامی دهد.
وی با بیان اینکه لازم است تعهد و تخصص در کنار یکدیگر قرار گیرند، زیرا هیچ‌یک از اینها به تنهایی کارآمد نخواهد بود، خواستار راه‌اندازی بنیاد ملی نخبگان بسیج شد.
مسئول سابق بررسی و تحلیل سازمان بسیج دانشجویی کشور نیز در این جشنواره ابراز داشت: امروز به جایی رسیده‌ایم که با وجود تحریم‌ها و عملیات‌های روانی شدید، از عزت و اقتدار بهره‌مند هستیم.
جامه‌شورانی اضافه کرد: غرب قدرت و علمش را با یکدیگر تلفیق کرد و انواع ستم‌ها را بر ملت‌ها روا داشت، اما ایران اسلامی می‌تواند با تلفیق علم و تعهد به سراسر جهان خدمت کند.
وی با اشاره به ورود هواپیمای جاسوسی آمریکا به ایران و توقف آن توسط نیروهای ایرانی بیان داشت: این خبر که در ظاهر تا این حد شعف‌انگیز است، باطنی بسیار ارزشمندتر دارد، زیرا جوانان ما نشان دادند که ایران قدرت مقابله با سیا را دارد.
جامه‌شورانی با طنز خواندن این مطلب که هواپیمای جاسوسی آمریکا 250 کیلومتر در مرزهای ایران پیشروی کرده و اکنون اوباما اعلام می‌کند که هواپیمای ما را پس بدهید گفت: البته آمریکا بر این قضیه مانور تبلیغاتی می‌دهد.
وی خاطرنشان کرد: این اقدام جوانان ما برای جهان پیام علمی، نظامی، سیاسی و معنوی دارد و این اصلی است که حاصل خودباوری نسل امروز و دیروز ایران اسلامی است.
در این مراسم در بخش‌های مختلف از برترین‌ها تجلیل شد.
در بخش افتخارآفرینان علمی و اختراعات از علیرضا بلورفروش، مرضیه کدیور، مجتبی توان پور، الهام حیدری، فاطمه نعمتی در بخش ممتازان تحصیلی از علی‌امیر فخاریان، عاطفه شکوهی، رضا تقی‌پور در بخش تلاشگران در عرصه علمی از فاطمه ابراهیمی، امین امیری و زینب جمالی تجلیل شد.
در بخش برگزیدگان تالیف نیز از ایمان توکلی، فرشته سادات موسوی، شراره وقار، در بخش کسب مقام در مجامع علمی از داود حسین شاهی، محمدهادی میرجلیلی، رضا کریمی، در بخش منتخبان پژوهشکده‌ها از امین رضاییان در بخش پژوهشگر برتر از دامون کتابی یزدی، زینب فلاحتی، امیرحسین جعفری و ابوالفضل دهقان تجلیل شد.
در بخش مقالات برگزیده نیز از محمد رضایی، محمدمهدی دانشگر، فاطمه سادات مرتضوی زاده، اسماعیل خوش اندام و در بخش پژوهشی از گلناز ملک‌زاده، فاطمه رخ و حامد حیاتی تجلیل شد.
در این مراسم همچنین از سوی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد تسهیلات 3میلیون تومانی به برگزیدگان این جشنواره اهدا شد.
این مراسم در مجتمع غدیر مرکز استان یزد برگزار شد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول