اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد:

احداث 2 هزار کیلومتر راه اصلی در سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: 2 هزار کیلومتر راه اصلی و یک هزار و 100 کیلومتر روکش آسفالت در سیستان و بلوچستان در دست احداث است.

احداث 2 هزار کیلومتر راه اصلی در سیستان‌وبلوچستان
به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، سیدحسن میرشفیع امروز پیش از خطبه‌های نماز جمعه زاهدان در مصلای قدس اظهار داشت: در حال حاضر 10 پل و 700 کیلومتر بزرگراه در سیستان و بلوچستان در دست اجرا است.
‌معاون راه روستایی وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: 2.5 درصد واردات و صادرات کشور از پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان امکان پذیر است.
وی از افزایش ظرفیت حمل و نقل دریایی سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: ظرفیت حمل و نقل دریایی سیستان و بلوچستان از 2 میلیون تن عبور می‌کند و به 6 میلیون تن افزایش می‌یابد.
معاون وزیر راه و شهرسازی خاطرنشان کرد: استفاده از پیمانکار غیر بومی برای پروژه‌های عمرانی در سیستان و بلوچستان هزینه‌های سنگینی را به دنبال داشت اما اکنون با فعال شدن نیروهای بومی در استان در عرصه سازندگی جهش خوبی در کاهش هزینه‌ها را شاهد هستیم.
میرشفیع تأکید کرد: باید مردم را با فعالیت راهداران آشنا کنیم که چگونه در وضعیت‌های مختلف تلاش می‌کنند.
وی با بیان اینکه 8 هزار مسکن روستایی در سیستان و بلوچستان در دست اجرا است، افزود: 5 هزار و 200 مسکن تحویل شده و 5 هزار و 200  مسکن دیگر در حال تحویل دادن است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول