اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خلخال:

راه اصلی خلخال 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

خبرگزاری فارس: فرماندار خلخال گفت:‌ مسیر خلخال ـ فیروزآباد که نخستین راه اصلی شهرستان خلخال است با پیشرفت 65 درصدی در حال ساخت است.

راه اصلی خلخال 65 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ذبیح‌الله عبداللهی عصر امروز در بازدید از قطعات یک، دو و سه محور خلخال ـ فیروزآباد از آماده شدن قطعه اول به طول 11 کیلومتر در مرحله اول و پایه خبر داد.
وی تصریح کرد: ‌این محور ادامه راه خلخال به پونل است که در چهار قطعه تعریف شده و قطعه چهارم که کمربندی شهر خلخال را شامل می‌شود در آینده‌ای نزدیک تعیین تکلیف می‌شود.
عبداللهی پیشرفت فیزیکی این راه را 65 درصد اعلام کرد و افزود: تاکنون برای اجرای این طرح 67 میلیارد ریال هزینه شده است.
این مسئول یادآور شد: به لحاظ اهمیت راه خلخال ـ فیروزآباد به عنوان راه جایگزین سد کوثر و بعد از آبگیری سد و ادامه این مسیر در راستای ارتباط با خلخال ـ پونل مسئولان استانی باید توجه ویژه‌ای به آن داشته باشند.
وی اضافه کرد: تأمین اعتبار این پروژه برای اتمام قطعات ضروری است و در این راستا باید از این پس تمام توان اداره راه و ترابری خلخال و استان برای اتمام این مسیر به کار گرفته شود.
عبداللهی در بخش دیگری از سخنان خود پروژه‌های راه‌سازی در شهرستان خلخال را در راستای خروج این شهرستان از بن‌بست ضروری دانست و ادامه داد: با افتتاح راه اردبیل – سرچم در هفته آینده توسط رئیس جمهور گامی بلند در راستای محرومیت‌زدایی خلخال گشوده می‌شود.
فرماندار خلخال گفت:  مسیر اردبیل – سرچم یکی از بزرگ‌ترین طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی در کشور است که با تلاش‌های فراوان در هفته آینده توسط رئیس جمهور به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.
عبداللهی افزود: این راه به طول 180 کیلومتر می‌تواند استان اردبیل را در کوتاه‌ترین زمان ممکن به اتوبان قزوین ـ زنجان متصل و زمان مسافرت‌ها را نیز به حداقل زمان ممکن برساند.
پروژه راه خلخال به فیروزآباد 32 کیلومتر طول دارد که از سال 87 از محل اعتبارات ملی شروع شده و دو شرکت آلتایی و آرمین راه شمال با فعالیت در این پروژه قصد دارند با اتمام این راه پروژه‌ای دیگر را در حوزه راه‌سازی استان به سرانجام برسانند.
این مسیر در امتداد راه سرچم ـ اردبیل قرار دارد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول