اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد کردستان اعلام کرد:

رشد 237 درصدی پرداخت زکات در کردستان

خبرگزاری فارس: معاون کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از رشد 237 درصدی پرداخت و جمع‌آوری زکات در سال جاری در این استان خبرداد.

رشد 237 درصدی پرداخت زکات در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، هیوا رحیمی بعد از ظهر امروز در گردهمایی مسئولان و رابطین توسعه مشارکت‌های مردمی استان در سنندج اظهارداشت: از ابتدای سال‌ جاری تاکنون بیش از 57 میلیارد ریال زکات از شهرها و روستاهای سطح استان جمع‌‌آوری شده است.
وی افزود: با این میزان زکات جمع‌آوری شده بیش از 69 درصد از تعهدات کمیته امداد در بحث جمع‌آوری زکات تحقق یافته است که امیدواریم با تلاش فعالان این عرصه تا پایان سال‌ جاری شاهد تحقق صددرصدی این حوزه باشیم.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان همچنین از رشد 222 درصدی احسان زائر در این استان نسبت به مدت زمان مشابه آن در سال گذشته خبر داد و اضافه کرد: امسال در این حوزه بیش از 20 میلیون ریال جمع‌آوری شده در حالی که تعهد کمیته امداد در این حوزه 19 میلیون ریال بوده است.
رحیمی، میزان تحقق تعهد کمیته امداد امام (ره) کردستان در بخش احسان زائر را 105 درصد عنوان کرد.
وی در ادامه از تحقق 44 درصدی در بحث جمع‌آوری کمک‌های مردمی در طرح برکت این نهاد مقدس خبر داد و افزود: در این طرح نیز به همت فعالان این عرصه 3 میلیون ریال معادل 13 درصد تعهدات جمع‌آوری شده است.
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان خاطرنشان کرد: در مجموع این سه حوزه تا کنون 7 میلیارد و 263 میلیون ریال کمک‌های مردمی جمع‌آوری شده است که در کل تحقق 44 درصد از تعهدات کمیته امداد استان را می‌رساند.
رحیمی از رشد 69 درصدی کمیته امداد امام (ره) استان در اجرای سه طرح صدقات، احسان ‌زائر و برکت خبر داد و تصریح کرد: تعهد کمیته امداد امام خمینی کردستان در راستای اجرای این سه طرح 16 میلیارد و 343 میلیون ریال است که تا‌کنون 7 میلیارد و 623 میلیون آن محقق شده است.
‌انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول