اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز:

مرد بدبین زن مورد علاقه‌اش را با ضربات چاقو از پای درآورد

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان البرز گفت: مرد بدبین زن مورد علاقه‌اش را با ضربات چاقو از پای درآورد.

مرد بدبین زن مورد علاقه‌اش را با ضربات چاقو از پای درآورد
به گزارش خبرگزاری فارس از کرج به نقل از ستاد اطلاع رسانی فرماندهی نیروی انتظامی استان‌های تهران و البرز، مهدی یارندی با اعلام این خبر اظهار داشت: پسر بدبین که زن مورد علاقه‌اش را با ضربه‌های کارد از پادرآورده بود، 40 روز پس از جنایت از سوی ماموران پلیس آگاهی استان البرز شناسایی و دستگیر شد.
وی ادامه داد: در پی دریافت گزارشی مبنی بر قتل زن 44 ساله‌ای به نام «شیلا» در خانه‌اش، پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
این مسئول افزود: مأموران در بررسی‌های مقدماتی از صحنه جنایت پی بردند که صاحبخانه با ضربه‌های کارد از پادرآمده و از آنجا که آثار بهم ریختگی در خانه و سرقت به چشم نمی‌خورد، فرضیه قتل انتقام جویانه به دست یک آشنا قوت گرفت.
یارندی در ادامه گفت: خانواده مقتول در مراحل بعدی تحقیقات به کارآگاهان گفتند که شیلا پس از طلاق، تنها در این خانه زندگی می‌کرده و امروز هم در پی غیبت ناگهانی‌اش برای بررسی موضوع به منزلش آمدیم که با جسد خونین وی روبه‌رو شدیم که پس از بررسی‌های مقدماتی، جسد برای تعیین علت و زمان مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.
یارندی ابراز داشت: در ادامه تحقیقات وقتی مشخص شد پسر جوانی به نام میلاد به خانه مقتول رفت و آمد داشته، مسیر پرونده وارد مرحله تازه‌ای شد و با کشف این سرنخ، شناسایی میلاد که همزمان با جنایت متواری شده بود در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
این مسئول انتظامی گفت: با این حال مأموران مخفیگاه‌های احتمالی وی را تحت نظر گرفته و پس از مدتی تحقیق و مراقبت موفق شدند میلاد را پس از 40 روز دستگیر و جهت بازجویی‌های بیشتر به کلانتری منتقل کنند.
وی ادامه داد: قاتل درباره انگیزه‌اش از قتل گفت: مدتی بود به خانه مقتول رفت و آمد داشتم و به او کمک می‌کردم، اما از چندی قبل به رفتارهای او مشکوک شده و این موضوع آزارم می‌داد و شب حادثه پس از مصرف مواد مخدر شیشه به دیدنش رفتم که دوباره رفتارهایش مرا به شک انداخت بنابراین تصمیم به قتلش گرفته و با دست گلویش را فشار دادم، اما وقتی مقاومت کرد، مجبور شدم با کارد او را بزنم و در این مدت نیز به صورت مخفیانه زندگی می‌کردم.
متهم دستگیر شده پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول