اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بروجن خبر داد:

پیشرفت 42 درصدی سالن دو و میدانی بروجن

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بروجن از پیشرفت فیزیکی 42 درصدی سالن دو و میدانی تارتان بروجن خبر داد.

پیشرفت 42 درصدی سالن دو و میدانی بروجن
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، فتاح کرمی ظهر امروز در بازدید از این ورزشی، اظهار داشت: در حال حاضر سازه‌های اصلی سقف این سالن در دست احداث است که با نصب این سازه‌ها پیشرفت فیزیکی آن به بالای 60 درصد می‌رسد.
وی با بیان اینکه سالن دومیدانی تارتان بروجن در زمینی به مساحت 4 هکتار و زیربنای یک هزار متر مربع احداث می‌شود، گفت: کار احداث این پروژه ملی از سال 1388 آغاز شده و تاکنون برای ساخت آن بیش از 22 میلیاردریال هزینه شده است.
کرمی خاطرنشان کرد: این سالن ورزشی با ظرفیت یک هزار و 200 تماشاچی از مصوبات دور نخست سفر ریاست محترم جمهور به استان است که در صورت تأمین اعتبارات مورد نیاز تا پایان سال 91 به‌بهره‌برداری می‎رسد.
فرماندار شهرستان بروجن خاطرنشان کرد: در روستاها و شهرهای مختلف این استان استعداد‌ها و قهرمانان زیادی وجود دارد که با اختصاص امکانات و اعتبارات لازم به این بخش میتوان شاهد رشد و شکوفایی این بخش در آینده نزدیک باشیم.
وی با تأکید بر اهمیت جایگاه ورزش در جامعه گفت: ورزش یکى از مفیدترین و سالم‌ترین سرگرمى‌هایى است که مى‌تواند اوقات فراغت جوانان و نوجوانان را پر کند از سویی دیگر ورزش، کسالت و تنبلى را از انسان زدوده و به وى نشاط و شادابى می‌بخشید. کرمی تأکید کرد: ورزش عرصه فعالیت‌های الگومند و برای حفظ و نشاط جسم و روح افراد است و تاثیر ویژه‌ای در سلامت جسمانی، بهداشت و روان، سازگاری‌های اجتماعی و بالندگی جامعه دارد.
وی ورزش را برای تمام اقشار جامعه لازم دانست و گفت: روحیه جوانمردی افراد در محیط‌های ورزشی ایجاد شده و رشد پیدا می‌کند.
کرمی با بیان اینکه مهم‌ترین و اساسی‌ترین نیازها و خواسته‌های انسان، نیاز به تحرک، فعالیت، تفریح و سرگرمی است، گفت: تداوم زندگی انسان به حرکت، نیرو و تلاش و کوشش بستگی دارد.
وی با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در راستای لزوم توجه به اهمیت و نقش فوق‌العاده ورزش در دستیابی به زندگی بانشاط و سعادتمند، گفت: رهبر معظم انقلاب که ورزش را در کنار تحصیل و تهذیب قرار داده‌اند حاکی از آن است که ورزش در رسیدن به موفقیت تحصیلی و تربیتی نقش فراوانی دارد.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول