اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهار:

پیشرفت فیزیکی مصوبات بهار 50.6 درصد است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهار گفت: پیشرفت فیزیکی مصوبات شهرستان بهار 50.6 درصد بوده است.

پیشرفت فیزیکی مصوبات بهار 50.6 درصد است
به گزارش خبرگزاری فارس از بهار، نصرت‌الله گلکازراده در کمیته برنامه‌ریزی و توسعه و عمران شهرستان بهار اظهار کرد: در آینده‌ای نزدیک سفر استاندار به شهرستان بهار انجام خواهد شد که قبل از سفر استاندار باید مصوبات چهار سفر گذشته هیئت دولت بررسی شود.
وی گفت: بررسی موضوعات و مصوبات عصر کاری و شب فرهنگی استاندار نیز باید در دستور کار ویژه قرار گیرد و مشکلات موجود رفع و رجوع شود.
فرماندار بهار اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی پروژه‌های پیشنهادی سال 91 را به فرمانداری ارائه کرده‌اند که پروژه‌های مذکور به 114 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
وی ادامه داد: این پیشنهادات بیشتر از بودجه تملک دارایی‌های استان است و دستگاه‌های اجرایی باید طرح‌های مهم را در اولویت قرار دهند.
گلکارزاده افزود: نیازهای شهرستان نامحدود و اعتبارات محدود است و منطبق کردن نیازها و اعتبارات نوعی درایت و مدیریت محسوب می‌شود.
وی از دستگاه‌های اجرایی خواست پیش از پیشنهاد پروژه‌ها با بخشداران مشورت کنند چرا که بخشداران به مطالبات و نیازهای مردم اشراف بیشتری دارند.
فرماندار شهرستان بهار در بخش دیگری از سخنانش تصریح کرد: مطابق موافقت‌نامه‌ها پیشرفت فیزیکی در مصوبات شهرستان 50.6 درصد بوده است.
وی اظهار داشت: کل اعتبارات عمرانی شهرستان در سال جاری تا به امروز 14 میلیارد تومان است که این اعتبارات از محل‌ها و ردیف‌های مختلف تأمین شده است.
گلکارزاده گفت: تاکنون 60 درصد اعتبارات از محل‌های مختلف تخصیص یافت و کمترین تخصیص از محل ارتقای شاخص‌های فرهنگی بوده چرا که مبادله موافقت‌نامه از این ردیف، به تازگی صورت گرفته است.
وی خاطرنشان کرد: دستگاه‌های اجرایی در صورت رایزنی با دستگاه‌های استانی می‌توانند از محل اعتبارات مصوب و مبادله شده چندین برابر اعتبارات را کسب کنند.
فرماندار بهار افزود: با توجه به اینکه لایحه بودجه سال 91 در حال نهایی شدن است پروژه‌هایی که نیاز به پیگیری سطح بالاتر دارند هر چه سریعتر منعکس شوند.
وی با بیان اینکه شاخص‌های توزیع اعتبارات با حضور کارشناسان مصوب شده و شاخص ها به عدالت نزدیک‌تر شده است، ابراز کرد: اعتبارات شهرستانی بر اساس شاخص‌ها توزیع خواهد شد و مسئولان باید نقد و اصلاحات وارده به شاخص‌ها را تا پایان دی ماه پیگیری کنند.
گلکارزاده تأکید کرد: اعتبارات کل پروژه‌ها با اعتبار شروع آن باید متناسب باشد و طبق قانون بودجه حداقل باید 50 درصد اعتبارات مورد نیاز پروژه تأمین شود تا بتوان تبادل موافقتنامه را انجام داد.
وی تصریح کرد: بودجه‌های عمرانی صرف فعالیت‌های عمرانی شود و مباحث اعتباری هزینه‌ای و جاری در بحث عمرانی کمرنگ شود تا زمانی که هزینه‌های جاری از عمرانی جدا شود.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول