اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز اعلام شد؛

عکاس خبرگزاری فارس برگزیده جشنواره راه و بی‌راه

خبرگزاری فارس: عکاس خبری خبرگزاری فارس به عنوان یکی از منتخبان نخستین جشنواره سراسری عکس راه و بی‌راه معرفی شد.

عکاس خبرگزاری فارس برگزیده جشنواره راه و بی‌راه
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، ناصر عظیمی، عکاس خبری خبرگزاری فارس در نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس سراسری راه و بی‌راه در بخش آثار قابل تقدیر، معرفی شد.
عزت الله قربانی، سیده فاطمه شاکری، ابراهیم رفیعی،علی اسماعیل‌زاده و محمد رضایی دیگر منتخبان این جشنواره در بخش آثار قابل تقدیر معرفی شدند.
حسین نیک‌زاد آملی، مصطفی نیک نقش و ولی شجاعی هر سه از مازندران به ترتیب مقام اول تا سوم این جشنواره را کسب کردند.
به گزارش فارس، افشین شاهرودی، عضو هیئت داوران این جشنواره، گفت: 1500 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این میان 63 اثر به جشنواره راه یافت.
وی تصریح کرد: در چند سال اخیر برگزاری جشنواره‌ها و نمایشگاه‌های این چنینی رونق فزاینده‌ای یافته است.
شاهرودی با بیان اینکه این موضوع از جهتی جای خوشحالی و از جهت دیگر باعث نگرانی است، ادامه داد: از جهتی این تصور ایجاد می‌شود که مسئولان این دستگاه‌ها به اهمیت هنر عکاسی پی برده و از آن در راستای اصلاحات و برنامه‌ریزی استفاده می‌کنند.
وی یادآور شد: نگرانی از این جهت است که بسیاری از این برنامه‌ها به خاطر طولانی کردن بیلان کاری مسئولان بوده و برنامه‌هایی که بی‌هدف اجرا می‌شوند و پس از مدت کوتاهی به تعطیلی کشیده خواهند شد.
شاهرودی با بیان اینکه جشنواره راه و بی‌راه نشان می‌دهد که مسئولان این دستگاه‌ها می‌خواهند از توان برای سازندگی استفاده کنن، بیان داشت: تداوم این راه از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی با اشاره به اینکه در شرایطی که هنر عکاسی گران و پرهزینه است، خاطرنشان کرد: تعیین جوایز مناسب می‌تواند به ارتقای کیفیت و افزایش آثار، کمک کند.
عضو هیئت داوران نخستین جشنواره و نمایشگاه عکس سراسری راه و بی راه اذعان داشت: 63 اثر برگزیده برای ارائه در نمایشگاه در کتاب نمایشگاه چاپ و منتشر می‌شوند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول