اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد امام (ره) کردستان خبرداد؛

جمع‌آوری ماهانه 97 میلیون تومان کمک‌های مردمی در کردستان

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از جمع‌آوری ماهانه 97 میلیون تومان کمک‌های مردمی از طریق صندوق‌های جمع‌آوری صدقات در سطح استان خبرداد.

جمع‌آوری ماهانه 97 میلیون تومان کمک‌های مردمی در کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از صندوق صدقات دیجیتالی در سنندج، اظهار داشت: در حال حاضر بیش از 58 هزار صندوق صدقه بزرگ و کوچک در سطح استان وجود دارد که سالانه 97 میلیون کمک‌های نقدی مردم از طریق آنها جمع‌آوری می‌شود.
وی تصریح کرد: تلاش در راستای توسعه بیش از پیش مشارکت‌های مردمی از اولویت‌های بسیار مهم این نهاد مقدس در دهه چهارم انقلاب است که به صورت ویِژه دنبال می‌شود.
سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) کردستان تصریح کرد: برای توسعه بیش از پیش مشارکت‌های مردمی با توجه به نقش آن در رفع و ریشه‌کن کردن فقر و محرومیت در جامعه این نهاد مقدس برنامه‌های مختلفی را در نظر گرفته است.
موسی‌نژاد از صندوق‌ صدقات دیجیتالی به عنوان یکی از اقدامات ارزشی کمیته امداد امام خمینی(ره) به منظور توسعه بیش از پیش مشارکت‌های مردمی نام برد.
وی با بیان اینکه رشد و تعالی نیازمندان و محرومین در کنار حفظ کرامت آنها مهم‌ترین هدف کمیته امداد در سراسر کشور است، گفت: رشد و تعالی جامعه هدف سرلوحه کاری کارکنان کمیته امداد است.
به گفته وی، برای رساندن جامعه هدف به این رشد و تعالی نیازمند منابع و امکانات خاصی هستیم که بخش عظیمی از آن از طریق همین مشارکت‌های مردمی و افراد خیر فراهم می‌شود.
وی از مردم استان کردستان به عنوان مردمانی نیکوکار و خیر نام برد و تصریح کرد: خوشبختانه مردم این استان در بحث کمک به محرومین و نیازمندان و تلاش در راستای رفع مشکلات آنان همواره پیش قدم بوده‌اند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول