اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد خبر داد:

وجود 7 میلیون صندوق جمع‌آوری صدقات در کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی‌(ره) از وجود 7 میلیون صندوق جمع‌آوری صدقه و کمک‌های مردمی در سراسر کشور خبر داد.

وجود 7 میلیون صندوق جمع‌آوری صدقات در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی‌شریف روحانی ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از صندوق صدقات دیجیتالی در سنندج، با بیان اینکه در حال حاضر 7 میلیون و 500 هزار صندوق صدقات کوچک در منازل، ادارات، مغازه و مراکز تجاری وجود دارد، اظهارداشت: به منظور رفاه حال شهروندان و خیرین نیکوکار صندوق‌های صدقه کوچک به صندوق‌های صدقه الکترونیکی تبدیل می‌شوند.
وی اضافه کرد: به منظور توسعه هرچه بیشتر مشارکت‌های مردمی بحث توسعه و ارتقای صندوقات صدقه به صورت ویژه دنبال می‌شود.
به گفته وی، در همین راستا بحث صندوق‌های دیجیتالی با مساعدت‌های بانک انصار کلید خورده و تاکنون در دو استان کشور اجرایی شده است.
مدیرکل هماهنگی شبکه‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی‌ (ره) خاطرنشان کرد: کردستان دومین استان در بحث راه‌اندازی صندوق‌های دیجیتالی است که امروز در مرکز استان راه‌اندازی و در آینده نزدیک امیدواریم در سراسر استان شاهد راه‌اندازی این صندوق‌ها باشیم.
روحانی راه‌اندازی این صندوق‌های دیجیتالی را حرکت خوبی در راستای تسریع در جمع‌آوری کمک‌های مردمی عنوان کرد و افزود: اهداف بلندی برای اجرای این پروژه در نظر گرفته شده است که امیدواریم با تلاش همه دست‌اندرکاران شاهد محقق شدن این اهداف باشیم.
وی توسعه بیش از پیش مشارکت‌های مردمی را از اولویت‌های کمیته امداد عنوان کرد و افزود: به همین منظور برنامه‌ها و طرح‌های بسیاری را پیش‌بینی و به زودی اجرا خواهیم کرد.

روحانی در خاتمه با بیان اینکه کمیته امداد امام (ره) در بحث صدقات، ایتام و زکات برنامه‌های گسترده‌ای را دنبال می‌کند، گفت: در سال گذشته در کشور تقریبا 470 میلیارد تومان مشارکت‌های مردمی جمع‌آوری شده است.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول