اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جهش ترابری آماده و هماهنگ است؛

صباغیان: با خودباوری از انتهای جدول جدا می‌‌شویم

خبرگزاری فارس: بازیکن تیم بسکتبال جهش ترابری قم گفت: تیم جوان ما با کمی خودباوری قطعا نتایج خوبی خواهد گرفت و از انتهای جدول جدا می‌‌شویم.

صباغیان: با خودباوری از انتهای جدول جدا می‌‌شویم
امیر صباغیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، دیدار امروز تیمش مقابل پویا تهران را دشوار ارزیابی و اظهار کرد: برای بازی مقابل تیم بسکتبال پویا تهران تمرینات ویژه‌ای پشت سر گذاشته‌ایم و کاملا آماده این دیدار خارج از خانه هستیم.
وی اضافه کرد: قطعا در دیدار خارج از خانه امروز مقابل تیم بسکتبال پویا تهران کار آسانی در پیش نداریم اما این بازی برای ما اهمیت زیادی دارد و بازیکنان ما تلاش زیادی کرده‌اند تا بازی خوبی را در دیدار برابر میزبان خود ارائه دهند.
بازیکن تیم بسکتبال جهش ترابری قم در خصوص آخرین وضعیت تیم جهش ترابری قم گفت: کادر فنی تیم جهش ترابری قم روی تک تک نقاط ضعف و قوت تیم بسکتبال پویا تهران شناخت پیدا کرده‌اند به همین خاطر قطعا پیروزی در این مسابقه کار سختی است اما ناامید نیستیم و برای رسیدن به این مهم سعی می‌‌کنیم بازی خوبی انجام دهیم.
وی یاد آور شد: این مسابقه محک بسیار خوبی خواهد بود تا بازیکنان تیم خود را از نظر روحی و انگیزه‌ای برای حضور قوی‌تر در ادامه دور برگشت مسابقات لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور در مصاف با تیم‌های دیگر نیز آماده کنند.
صباغیان که از امیدهای جهش ترابری برای موفقیت در نیم فصل دوم لیگ برتر محسوب می‌‌شود، افزود: از سوی دیگر این بازی برای ما کاملا یک دیدار سخت و نفس‌گیر خواهد بود‌ زیرا تیم بسکتبال پویا تهران اسکلت اصلی خود از فصل گذشته را حفظ کرده و بازیکنان خوبی دارد، ضمن اینکه آنها برای بردن در خانه با تمام نیروی خود به میدان می‌‌آیند.
وی با تاکید بر اینکه بازیکنان تیم بسکتبال جهش ترابری قم نیز در این دیدار خارج از خانه از تمام توانشان بهره خواهند برد تا برابر تیم بسکتبال پویا تهران نتیجه خوبی کسب کنیم، اضافه کرد: امیدوارم با هماهنگی خوبی که در تمرینات به دست آورده‌ایم با انگیزه‌تر از قبل پیروزی‌های خوبی را در دور برگشت لیگ برتر کسب کنیم.
بازیکن تیم بسکتبال جهش ترابری قم افزود: ما در تمام طول زمان‌های مسابقه سعی می‌‌کنیم با تمام توان و انگیزه بالای خود به خوبی سعی در اجرای خواسته‌های کادر فنی داشته باشیم و قطعا بهتر از بازی‌های قبل خود در این دیدار نیز بهترین نمایش خود را ارائه می‌‌کنیم.
وی اظهار داشت: بازی مقابل تیم بسکتبال پویا تهران صد در صد جدال سختی خواهد بود‌ زیرا آنها در خانه بازی می‌‌کنند و قطعا سعی خواهند داشت با ارائه بازی خوب و قابل قبول برابر ما به دو امتیاز این دیدار هفته دوازدهم لیگ برتر دست یابند.
صباغیان عنوان کرد: خوشبختانه تیم جهش ترابری آماده و هماهنگ است و با اینکه در این دیدار در خانه حریف بازی می‌‌کنیم اما می‌‌خواهیم به هر صورت دو امتیاز مسابقه را کسب کرده و توانمندی بسکتبال قم را از آغاز نیم فصل دوم به نمایش بگذاریم.
جهش ترابری قم و پویا تهران از ساعت 16 امروز در سالن آزادی تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر بسکتبال به مصاف هم می‌‌روند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول