اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول تبلیغات اسلامی خضری قاین:

تربیت حافظان قرآن کریم جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: مسئول تبلیغات اسلامی خضری قاین با اشاره به برگزاری کلاس‌های قرآنی گفت: تربیت حافظان قرآن کریم جدی گرفته شود.

تربیت حافظان قرآن کریم جدی گرفته شود
به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، حجت‌الاسلام محمد قناعت پیش از ظهر امروز در جمع فعالان قرآنی خضری از صدور 36 فقره گواهینامه قرائت سطح یک و دو برای قرآن‌آموزان این منطقه خبر داد.
وی گفت: پس از برگزاری دوره آموزشی روخوانی قرآن کریم توسط خانه قرآن فاطمه‌الزهرا(س) روستای خشکان تعداد ۲۴ فقره گواهینامه قرائت سطح یک برای پذیرفته‌شدگان این دوره صادر شد.
مسئول تبلیغات اسلامی خضری همچنین از صدور 12 گواهینامه قرائت سطح دو خبر داد و افزود: دوره آموزشی روان‌خوانی در خانه قرآن روستای فیض‌آباد برگزار شد و ۱۲ نفر از خواهران قرآن‌آموز موفق به کسب امتیاز لازم برای دریافت گواهینامه روان‌خوانی شدند.
قناعت از برگزاری دوره آموزش حفظ سطح یک قرآن کریم ویژه بانوان در مؤسسه هدایت خضری نیز خبر داد.
وی افزود: دوره آموزش حفظ جزء سی‌ام قرآن کریم ویژه بانوان به منظور ترویج فعالیت‌های قرآنی، شناسایی و پرورش استعدادهای قرآنی در مؤسسه هدایت خضری برگزار می‌شود.
مسئول تبلیغات اسلامی خضری خاطرنشان کرد: ترغیب قرآن‌آموزان برای پرداختن به حفظ آیات الهی به عنوان یک ارزش اسلامی، ارائه الگوی مناسب آموزشی برای تربیت حافظان قرآن کریم و ایجاد زمینه برای رشد علاقه‌مندان به این رشته از اهداف برگزاری این طرح به شمار می‌رود.
مسئول نمایندگی فرهنگی تبلیغی زیرکوه نیز در جمع کارکنان مؤسسه توانبخشی امیرالمومنین(ع) شهر حاجی‌آباد اظهار داشت: دوران جوانی بهترین فرصت برای خودسازی است و باید قدر این دوران را بدانیم و از توان و فرصتى کـه خداوند متعال به ما عنایت کرده، کمال استفاده را ببریم.
حجت‌الاسلام محمد علیپور افزود: تلاش و کوشش شما در جمع معلولان در نوع خود جهادی بزرگ به شمار می‌رود.
وی ضمن تأکید بر لزوم توجه به فرهنگ قرآنی در ادارات و در بین مردم ادامه داد: گسترش فرهنگ قرآنی و توجه بیشتر به مفاهیم والا و انسان‌ساز آن را سرلوحه کار خود قرار دهید.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول