اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل اتحادیه دامداران اصفهان:

افزایش قیمت شیر بدون هیچ هماهنگی غیرقانونی است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل اتحادیه دامداران اصفهان گفت: افزایش قیمت شیر پاکتی بدون هیچ گونه هماهنگی و بررسی غیر قانونی است.

افزایش قیمت شیر بدون هیچ هماهنگی غیرقانونی است
قاسم علی حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به ممنوعیت ورود شیر خشک به کشور بیان داشت: تولید شیر در کشور در حال حاضر به اندازه کافی است و تعداد زیادی کارخانه برای تولید شیر خشک وجود دارد.
وی ادامه داد: در صورت حمایت از دامدار و اینکه آن با لحاظ قیمت تمام شده شیر خام آن را به فروش برساند به بهترین نحو توانایی تولید شیر خشک را نیز پیدا می‌کند.
مدیرعامل اتحادیه دامداران افزود: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی نباید آن محصولاتی که مورد احتیاج کشور نیست را وارد کنیم.
وی تاکید کرد: ما به اندازه کافی برای تولید فرآورده‌های لبنی، شیر پاستوریزه و شیر خشک، شیر در استان اصفهان داریم.
حسن‌زاده تصریح کرد: کمبودی در زمینه واردات شیر خشک به کشور نداریم.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار این رسانه مبنی بر اینکه با توجه به عدم ورود این محصول به کشور و تولید آن ممکن است کمبودی در زمینه شیر به وجود ‌آید، تصریح کرد: به هیچ وجه چنین اتفاقی در کشور و استان نمی‌افتد.
مدیرعامل اتحادیه دامداران اصفهان تاکید کرد: اگر احتیاج بسیاری به واردات شیر خشک در کشور داشتیم هیچ موقع مسئولان کشور از قبیل وزارت جهاد کشاورزی از ورود آن به کشور جلوگیری نمی‌کردند.
وی در زمینه افزایش قیمت شیر خام گفت: شیر خام در استان افزایش پیدا کرده اما هنوز متناسب با قیمت تمام شده به فروش نمی‌رساند و باز هم پایین‌تر از مبلغ مقرر آن را به فروش می‌رساند.
حسن‌زاده با اشاره به قیمت شیر خام ادامه داد: قیمت شیر خام بستگی به کیفیت آن و توان دامداران دارد در این صورت شیر از 550 تومان تا 640 تومان به فروش می‌رسد.
وی در پاسخ به پرسش خبرنگار مبنی بر اینکه با تولید شیر خشک در استان قیمت شیر پاکتی افزایش پیدا می‌کند، اظهار داشت: کارخانه‌ها صنایع لبنی اگر بتوانند از دامدار شیر خام را 560 تومان خریداری کنند طبق آخرین جلسات و هماهنگی‌های به عمل آمده باید شیر پاکتی یک لیتری را 700 تومان به فروش برسانند.
مدیرعامل اتحادیه دامداران تاکید کرد: بدون هیچ نوع هماهنگی کارخانه‌های لبنی نباید قیمت‌ها را افزایش دهند در غیر این صورت این اقدام غیر قانونی است.
انتهای پیام/خ۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول