اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بختیاری‌زاده در گفت‌وگو با فارس خبر داد:

شیوه جدید بازی صبا در برابر مس

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال صبای قم گفت: صبا در کنار تلاش برای موفقیت در رقابت‌های لیگ برتر فوتبال به دنبال قهرمانی در رقابت‌های جام حذفی است و امروز در برابر مس از شیوه جدید بهره‌ می‌گیرد.

شیوه جدید بازی صبا در برابر مس
ناصر بختیاری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، تصریح کرد: امیدوارم امروز با مشکلی برخورد نکنیم و بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و حساب شده، تیم مس کرمان را در خانه شکست داده و راهی مرحله نیمه نهایی جام حذفی شویم.
وی ادامه داد: در مصاف با تیمی که در لیگ برتر نتایج خوبی کسب نکرده و سعی می‌کند در جام حذفی جبران مافات کند بازی بسیار دشواری خواهیم داشت، اما با شناخت کافی به مصاف حریف خود می‌رویم ولی با تمام وجود برای ابراز شایستگی‌های صبا تلاش می‌کنیم.
مربی تیم فوتبال صبای قم با اشاره به آمادگی کامل بازیکنان تیم فوتبال صبای قم و به خصوص مهاجمان این تیم، عنوان داشت: در این دیدار مهاجمان صبا باید قدر موقعیت‌های مناسب را دانسته و سعی کنیم نه تنها آنها را به راحتی از دست نداده بلکه با قدرت بازی کرده و جواز صعود را کسب کنیم.
وی اضافه کرد: بازیکنان ما در پنج بازی اخیر به شکلی بسیار خوب برنامه‌های تاکتیکی کادر فنی را در زمین پیاده کرده‌اند و فقط مشکل گلزنی داشتیم اما در بازی امروز با مس کرمان باید در بهره بردن از فرصت‌های گلزنی دقیق‌تر بوده و برای کسب جواز صعود بهتر اقدام کنیم.
بختیاری‌زاده افزود: با توجه به شناختی که از تیم‌های حاضر در لیگ برتر این فصل داریم، در فوتبال این فصل لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، به هیچ عنوان با اینکه مسی‌ها را که در حال حاضر در بین تیم‌های انتهای جدولی هستند کم توان و ضعیف تلقی نمی کنیم.
وی در خصوص شرایط بازیکنان تیم فوتبال صبای قم در آستانه این دیدار، عنوان کرد: به جز اکبر صادقی و حسین حجازی‌پور، سایر بازیکنان در سلامتی کامل به سر می‌برند و برای انتخاب ترکیب مناسب در بازی عصر امروز شیوه جدید نیز بازی خواهیم کرد.   
مربی تیم فوتبال صبای قم اظهار داشت: در بازی با مس کرمان نفرات خود را در آمادگی کامل در اختیار داریم و با توجه به موقعیت خوبی که در حال حاضر از آن برخورداریم و تیمی که کاملا با انگیزه است، امید زیادی داریم که با کسب پیروزی در 90 دقیقه صعود کنیم. 
وی خاطرنشان کرد: در دیدار عصر امروز ما میزبان بازی با تیم فوتبال مس کرمان هستیم و باید قدر موقعیت‌های خود را دانسته و بهتر از دیدارهای خانگی هفته‌های گذشته از فرصت‌های گلزنی بهره برده و پیروز میدان شویم.
دیدار صبای قم و مس کرمان از مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مسابقات فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 14 و30 دقیقه عصر امروز دوشنبه بیست و هشتم آذر ماه در ورزشگاه 15 هزار نفری یادگار امام شهر قم برگزار می‌شود.
انتهای پیام/خ۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول