اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شهرک صنعتی بهشهر خبر داد:

عقد قرارداد 51 میلیارد تومانی در شهرک صنعتی بهشهر

خبرگزاری فارس: رئیس شهرک صنعتی بهشهر با اشاره به وجود زیرساخت‌های کامل سرمایه‌گذاری در این شهرک از بستن دو قرارداد جدید صنعتی در این شهرک خبر داد.

عقد قرارداد 51 میلیارد تومانی در شهرک صنعتی بهشهر
محمد توکلی در حاشیه برگزاری کارگروه اشتغال بهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان گفت: برای آماده‌سازی پروژه‌های شهرک صنعتی تاکنون 6.6 میلیارد تومان هزینه شده که 3.5  میلیارد تومان آن از محل منابع داخلی، 2.5 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و 600 میلیون تومان آن هم از منابع ملی بوده است.
وی تصریح کرد: شهرک صنعتی بهشهر همۀ زیرساخت‌های لازم را برای حضور سرمایه‌گذاران دارد و از مزیت‌های آن می‌توان نزدیکی به مرکز شهرستان، نزدیکی به ریل سراسری و بندر و منطقه ویژه اقتصادی امیرآباد همچنین قرار گرفتن در منطقه دشت و هموار اشاره کرد.
توکلی با بیان اینکه سرمایه‌گذاری نیاز به افراد توانمندی دارد که بازار و مدیریت کسب و کار را خوب می‌دانند و خود را با شرایط مختلف وقف می‌دهند، خاطرنشان کرد: از 80 قراردادی که برای فعالیت در شهرک صنعتی بهشهر بسته شد، تاکنون 38 واحد صنعتی با اشتغال‌زایی یک‌هزار و 200 نفر به بهره‌برداری رسیدند اما حدود 10 واحد به‌دلیل مشکلات مالی تعطیل شدند و نیمی از آنها هم با نصف توان کار می‌کنند.
عضو کارگروه اشتغال شهرستان بهشهر با پرداختن به این موضوع که باید از سرمایه‌گذاران جدید استقبال کنیم، اذعان داشت: مسأله مهم‌تر آن است که ابتدا باید مشکلات واحدهای صنعتی فعلی را با کمک بانک‌ها حل کنیم.
رئیس شهرک صنعتی بهشهر از دو قرارداد جدید صنعتی در این شهرک گفت که نیازمندی‌های منطقه را تا حد زیادی در بخش‌های تولیدی و صنعتی رفع می‌کند.
وی تصریح کرد: با ساخت شرکت پارسیان آنُد تولیدکننده کربن صنعتی برای تأمین سوخت کارخانجات آلومینیوم با 50 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری و شرکت کنسانتره آب‌میوه با سرمایه‌گذاری حدود یک میلیارد تومان می‌توانیم اتفاقات خوبی را با توجه به منابع موجود شاهد باشیم.
به گزارش فارس، شهرک صنعتی بهشهر شامل فضایی به وسعت 165 هکتار در ضلع شمالی بخش مرکزی است همچنین ناحیه صنعتی آن هم به وسعت 9 هکتار در روستای« سفید چاه» از توابع بخش یانه سر بهشهر واقع شده است.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول