اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

‌ باید به پیروزی در بازی بعدی فکر کنیم

پاشازاده: عذرخواهی داور به درد من نمی‌خورد

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فولاد گستر تبریز گفت: داور مسابقه با نفت نوین آبادان در پایان مسابقه از من عذرخواهی کرد ولی این عذر‌خواهی به درد من نمی‌خورد.

پاشازاده: عذرخواهی داور به درد من نمی‌خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، مهدی پاشازاده عصر امروز در پایان دیدار دو تیم نفت نوین آبادان و فولاد گستر تبریز اظهار داشت: بازی هجومی در دستور کار تیم ما بود و می‌توانستیم این بازی را حتی با پیروزی به پایان برسانیم.
وی اضافه کرد: تیم حریف از موقعیت‌های ایجاد شده به خوبی استفاده کرد و برنده این دیدار لقب گرفت.
سرمربی تیم فوتبال فولاد گستر تبریز با اعتراض نسبت به قضاوت دیدار تیمش با نفت نوین افزود: داوری این مسابقه روز خوبی را پشت سر گذاشت و در نیمه نخست به راحتی از پنالتی تیم ما گذشت.
وی در همین خصوص خاطرنشان کرد: خطایی را که بازیکن ما درست چند دقیقه قبل روی بازیکن حریف صورت گرفته بود را به راحتی سوت زد ولی همین اتفاق را در منطقه جریمه تیم آبادانی پنالتی نگرفت.
بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان تصریح کرد: در حالی که بازی در نیمه دوم پنج دقیقه وقت تلف شده داشت پیش از رسیدن به دقیقه پنج سوت به صدا در آمد.
وی اضافه کرد: اعتراض خود را در پایان دیدار به داور اعلام کرده که تنها با عذرخواهی به رختکن رفت در حالیکه عذرخواهی وی به درد من نمی‌خورد.
وی از دیدار هفته آینده تیم خود در لیگ دسته دوم فوتبال ایران گفت و افزود: در خانه به مصاف تیم پرسپولیس برازجان رفته و اگر هنوز به صعود فکر کرده و می‌خواهیم که در کورس بمانیم باید به پیروزی در بازی بعدی فکر کنیم.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول