اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان:

داوری دیدار با فولاد گستر تبریز عادلانه بود

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال نفت نوین آبادان گفت: داوری دیدار صنعت نفت نوین و فولاد گستر تبریز عادلانه بوده و مشکل خاصی نداشت.

داوری دیدار با فولاد گستر تبریز عادلانه بود
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، وحید سلامات عصر امروز بعد از دیدار تیمش در مقابل فولاد گستر تبریز اظهار داشت: نمایش بسیار خوبی را در بازی امروز در مسابقه مقابل تیم فوتبال فولاد گستر تبریز از تیم صنعت نفت نوین آبادان دیدیم.
وی در همین خصوص اضافه کرد: با توجه به این موضوع که تیم تبریزی صدرنشین گروه ما در مسابقات لیگ دسته دوم ایران است پیش‌بینی می‌کردیم که بازی مشکلی را داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت نوین آبادان از تعویض‌های اجباری تیم خود گفت و افزود: در حالی این پیروزی با ارزش را بدست آوردیم که سه تعویض صنعت نفت نوین آبادان در این دیدار اجباری و به خاطر مصدومیت بازیکنانمان بود.
وی خاطرنشان کرد: چند بازیکن اصلی خود را در بازی امروز در اختیار نداشته که مهم‌ترین آنها احمد خضیراوی بوده که در جلسه تمرینی قبل از دیدار مقابل فولادگستر آسیب دید.
سلامات با اشاره به انتقاد سرمربی تیم فولادگستر تبریز نسبت به قضاوت مسابقه گفت: قضاوت این بازی عادلانه بوده و مشکل خاصی نداشت و من حتی فکر می‌کنم در چند صحنه سوت‌ها به ضرر صنعت نفت نوین به صدا درآمد.
وی از دیدار بعدی تیمش در چارچوب مسابقات لیگ دسته دوم ایران گفت وافزود: هفته بعد در یک دیدار مشکل به مصاف سایپا مهر کرج رفته و تمام توان خود را به کار بسته تا نتیجه مناسب را در این دیدار خارج از خانه کسب کنیم.
دیدار تیم‌های فوتبال صنعت نفت نوین آبادان و فولاد گستر تبریز با نتیجه سه بر یک به سود نماینده آبادان در لیگ دسته دوم کشور به پایان رسید.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول