اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ماهشهر خبر داد:

افتتاح 2 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال

خبرگزاری فارس: فرماندار ماهشهر از افتتاح 2 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال جاری در این شهرستان خبر داد.

افتتاح 2 هزار واحد مسکن مهر تا پایان سال
منوچهر حیاتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: اجرای طرح مسکن مهر که یکی از اقدامات بسیار مهم و درخشان دولت در این سال‌ها بوده ‌است در شهرستان ماهشهر نیز به مانند دیگر مناطق کشور با جدیت در حال پیگیری است.
وی افزود: پیش‌بینی می‌شود که با تلاش‌های گسترده‌ای که در این زمینه در حال انجام است، در حدود 2 هزار واحد مسکونی مهر در ماهشهر تا پایان سال جاری افتتاح و در اختیار متقاضیان قرار داده شود.
فرماندار ماهشهر در ادامه با اشاره به اینکه سیاست‌های دولت در مسیر خدمت‌گزاری به مردم است خاطرنشان کرد: به‌ منظور ارتقای شاخص‌های اقتصادی کشور و همچنین برای از بین بردن موانعی که بر سر راه توسعه مشاغل خانگی وجود دارند باید طرح حمایت از این مشاغل را اجرا کرده تا به این ترتیب علاوه بر توسعه اشتغال‌زایی توسط مردم، به اقتصاد خانواده‌ها نیز کمک شایانی شود.
حیاتی تصریح کرد: اجرای این طرح با جدیت از سوی مسئولان و با همکاری و ارتباط قابل توجه دستگاه‌های اداری شهرستان در حال پیگیری است.
وی با بیان اینکه حمایت از مشاغل خانگی حمایت از اشتغال پایدار و ارتقای سطح درآمد مردم است اظهار داشت: در حال حاضر مسئولان شهرستان ماهشهر درحال انجام هماهنگی‌های لازم برای آغاز همکاری و ارائه مجوزهای لازم در کمترین زمان ممکن به کارآفرینان و داوطلبان راه‌اندازی مشاغل خانگی هستند.
فرماندار ماهشهر با اشاره به اینکه یکی از سیاست‌های مهم دولت در سال جهاد اقتصادی بدون شک تقویت، توسعه و حمایت همه‌جانبه از مشاغل خانگی است، گفت: هدف از توسعه مشاغل خانگی این است که افراد بتوانند با تأمین سرمایه مورد نیاز و تجهیزات و ماشین‌آلاتی که برای آغاز فعالیت خود احتیاج دارند، از تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده برای مشاغل خانگی بهره‌مند شده و اقدام به راه‌اندازی مشاغل مورد نظر خود کنند.
حیاتی در پایان با بیان اینکه دستیابی به اهداف سند چشم‌انداز 20 ساله نظام جمهوری اسلامی باید فعالیت‌های گسترده اقتصادی را مورد حمایت قرار داد، گفت: حمایت از توسعه مشاغل خانگی یکی از گام‌های مهم در مسیر توسعه اقتصاد کشور است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول